bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

4 Feb 2014

PRK Kajang - Bapa Ayam Lawan Pelaku Seks Bebas dan Luar Tabii ???


Betul ke ADUN PKR Hutan Melintang, Perak, YB Kesavan Subramaniam telah menghantar surat kepada Speaker DUN Perak untuk memberitahu bahawa beliau mahu keluar PKR serta-merta???

Mmmmm.....

Permaiannan politik di Malaysia ni tidak pernah "sunyi" ada aje perkembangan yang terbaru... Terutama bila nak dekat2 PRK.

Dah macam filem Tamil dan Drama bersiri Korea pulak....

Cuma yang menghairankan penulis bagaimana dakwaan pemimpin2 PR terutamanya DS Anwar Ibrahim yang bertali-arus dikaitkan dengan skandal seks bebas termasuk seks luar tabii, boleh ditolak mentah2 oleh penyokong2 tegar pembangkang....

Contoh paling jelas, bagaimana mungkin Dato' Nalla yang mengaku pernah menjadi "tukang supply perempuan" kepada DS Anwar tetap terpalit dengan gelaran "bapak ayam" sebaliknya DS Anwar tetap di lihat "bersih" malah' "suci lagi menyuncikan" oleh penyokong PR termasuklah Pas.

Dalam pada penyokong2 UMNO/BN terpinga-pinga bagaimana seorang yang dikatkan dengan skandal seks bebas dan seks luar tabii tetap diberi kepercayaan untuk memimpin parti pembangkang di Malaysia, malah merupakan calon PM ke 7 negara....

Rakyaat juga tertanya-tanya bagaimana seorang yang mengaku sebagai "bapa ayam" kepada DSAI boleh dianugerakan pingat kebesaran negara, juga telah dilantik menjadi YB Senator di Dewan Negara??? 

Malah dengarnya beliau dikatakan mungkin mewakili BN di PRK Kajang untuk menentang DS Anwar.

Rakyaat mungkin akan tertanya2 adakah "bapa ayam" dan pelaku seks bebas dan seks luar tabii memang semendapatnya tempat dalam politik di Malaysia??? Penulis tidak berniat untuk menuduh, tetapi itulah yang rata2 rakyaat sedang fikirkan.

Patutlah DSAI beriya2 mahu membuang perkataan, "para hakim mahkamah rayuan percaya kegiatan liwat sememangnya berlaku" daripada transkrip keputusan mahkamah, implikasinya memang besar. 

Ianya begitu memalukan negara selagi tidak dibuktikan sebaliknya. Setakat ini, transkrip keputusan mahkamah tersebut tidak mampu menghalang Anwar untuk terus menjadi calon PM komponen2 parti Pakatan Rakyaat.

Jadi selama2nya kah Bapa Ayam dan Pelaku Seks Bebas dan Luar Tabii akan menghiasi politik negara???


posted from Bloggeroid

1 comment:

  1. Sokong Saudara Herman Tino n bertanding di prk kajang. Jom ngombe kang!.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3