bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

21 Oct 2012

Perlumbaan Moto GP Sepang - Zul Fahmi Menang Tempat Kedua!!!

Zul Fahmi yang bermula dipetak pertama telah beberapa kali dipotong oleh beberapa pelumba lain sebaik pelumba-pelumba dilepaskan. 

Kedudukan tempat pertama saling bertukar-ganti dalam perlumbaan yang sengit. Menjelang 6 pusingan terakhir Zul Fahmi berjaya mendahului pelumba-pelumba lain walupun beberapa kali dipotong oleh Sandro Cortese.

Walaubagaimanapun Zul Fahmi dipotong oleh Sandro Cortese. yang dimahkotakan sebagai Juara Dunia Moto3 2012 di garisan penamat.

Ini merupakan kemenangan podium pertama oleh Zul Fahmi. Tahniah dan semoga lebih berjaya di tahun-tahun yang mendatang!!!

Buat penganjur perlumbaan, penulis berharap agar sambutan memancutkan champagne terutamanya di Malaysia pada masa hadapan akan dapat dimansuhkan demi untuk menghormati Malaysia sebagai sebuah negara Islam.

3 comments:

  1. pembetulan..sandro cortese

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ, bro.

      Kawan X minat tengok Moto GP, cuma tengok sebab ada Zul Fahmi, dekat KLIA pulak tu.

      Delete
  2. Tradisi pancut champagne mmg dari dulu2 lg. Susah nk gubah.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3