bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Testimonial 7 naga - Salah satu rahsia dalam ilmu rawatan mahupun perubatan Islam berasaskan Kitab At-Tabib Wal Hikmah oleh Sheikh Abdul Hamid (Kedah) telah menghasilkan ramu...

4 Apr 2017

Gempar DAP Kini Menyokong RUU355 ???



Wah......Isu RUU 355 panas balik!!!

Kit Siang tanya TG Dato' Hj Hadi siapa dalang yang cuba menggagalkan RUU 355. Macam main wayang Cina pun ada....

Dah tentu2 DAP merupakan antara parti politik yang lantang menentang RUU 355.....X kan sekarang nak kata DAP menyokong RUU 355 pulak???

Kekadang penulis memang blur dengan ahli2 politik ni.....nak menipu pun agak2 lah....


Sumber klik sini.

3 comments:

  1. Go ahead Hj, bawa balik roh Islam, nur Islam kedalam dewan parlimen, lama dah rakyat tak mendengar bende2 ni....lama dah merindui bende2 Islam ni.

    ReplyDelete
  2. Pakatan yg selalu putar belit dan u turn. Tak perlu percaya mereka lagi walau apa sekali pun. Jangan terpedaya dengan helah mereka lagi.

    ReplyDelete
  3. Biar kalah di dunia, jangan kalah di akhirat

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3