bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

15 Mar 2017

Siasatan Kerugian Forex BNM Era Mahathir_Anwar - Sekadar Propagand PRU???

Mmmm cuma nak tanya satu soalan....Kenapa baru sekarang???

Harap2 siasatan yang telus dapat dijalankan dan pihak yang bertanggung-jawab dibawa ke muka pengadilan. Jangan cuma sekadar menjadi isu penyedap pra- PRU.



Sumber klik sini.

3 comments:

  1. Sebab mahathir melampau sangat. Sampai main pihak luar kacau kestabilan negara. Sekali dengan geng2 gabenor negara pun berpakat. Musuh macam ni, kita kena titik sekali bagi hilang terus. Pemimpin negara pun kena ambil masa untuk bentuk team yang ampuh, dapatkan kepercayaan. Bila semua dah ready, baru henjut cukup2. Macam nak bertempur, makan kena cukup, senjata kena ready, strategy kena betul dan masa kena sesuai. Kalau tak, kena serang balik nanti jenuh.

    Lagipun, sekarang orang tertuduh dah takde kuasa untuk halang. Ini lah masanya nak siasat betul2 tanpa pengaruh "orang tersebut".

    ReplyDelete
  2. Kenapa sekarang...jwbnya pendedahan baru olih bekas timb gavenor bank negara ..Kenapa sekarang..jwb sbb dia merasai kerajaan rejim lalu telah dilupuskan dan new open goverment akan mendengar pendedahamnya dan akan bertindak... Kenapa sekarang yg awak sebukkan bukan subject yg dodedahkan....tak cukup akal ke? Atau madih belum baligh..

    ReplyDelete
  3. Assalam Bro,lepas ni moh siasat 1MDB pulak .Ada berani ?

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3