bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Testimonial 7 naga - Salah satu rahsia dalam ilmu rawatan mahupun perubatan Islam berasaskan Kitab At-Tabib Wal Hikmah oleh Sheikh Abdul Hamid (Kedah) telah menghasilkan ramu...

29 Jan 2017

Skandal BMF Dan Forex BNM Bila Nak Settle?



Ya lah... Settle lah cepat sikit selagi orang yang dikatakan terlibat dan penuduh nombor satu masih hidup.....Kalau semua dah X ada.....nanti yang bersalah.....dah mati...X baik nak dibogelkan pulak.....Ya tak?

Sumber klik; https://aidcnews.wordpress.com/2017/01/28/pemuda-pas-gesa-kertas-siasatan-skandal-bmf-forex-1992-dibuka-segera/

7 comments:

  1. Masa saya kecik-kecik dulu, bila bapa saya marah
    dan tanya kenapa banyak sangat D ni.......????
    Saya jawab, alah bak, budak-budak lain ramai yang
    dapat F. Budak-budak Cina pun semuanya F.....!!!!
    Jadi, bapa saya tak bolehlah marah saya sebab
    keputusan orang lain lebih buruk daripada saya!!!
    HAHAHAHA........tak gitu.

    ReplyDelete
  2. D tu pun bukan maksudnya pandai, sama je bodoh bahalol macam F. Cikgu mengajar di depan, si D dan F tidur buat air liur basi di belakang..

    ReplyDelete
  3. Beb,Jangan BMF dan Forex aje Beb.1MDB pun kena settle dengan segera Beb..

    ReplyDelete
  4. Salam Bro,takkanlah BMF dan Forex saja.1MDB macam mana ?

    ReplyDelete
  5. Patut la hang ni bangang abadi...patyt tak dapat beza mana baik n mana buruk....dapat D rupanya...

    ReplyDelete
  6. Buruk2 1mdb...ada usaha utk memulihkannya kembali.Ada juga keuntungan utk membantu rakyat.

    Skandal kewangan mahdey...lebih rm100billion hilang percuma tanpa usaha dipulangkan kembali.Belum lagi masuk perwaja steel dan pkfz.

    Lain2 skandal kewangan yg menguntungkan anak..waris..proksi dan kroni belum lagi didedahkan.Dapat projek jutaan rm tanpa tender terbuka adalah polisi mahdey utk mrk.

    Benarlah kata majoriti rakyat..mahdey bijak menakut2kan rakyat dgn plbagai spekulasi demi kepentingan diri.Malah sanggup menjilat air ludah lim kit siang demi usaha ke arah cita2 gilanya.
    Serangan ke atas najib adalah kerana usaha najib mghapus secara sistematik legasi 22tahun mahdey yg hanya menguntungkan anak..waris..proksi dan kroni.Dendam tersebut tak akan terlerai krn yg kaya tersebut belum puas menjarah kekayaan negara.
    Sepatutnya dgn kekayaan waris dan anak2 hasil menjarah harta rakyat dan negara..mahdey boleh duduk tenang dan aman meniti usia tua.Tapi ntahlah..kenapa dia masih tamak dgn kuasa dan harta dunia????

    ReplyDelete
  7. Pertama sekali kita mesti tolak umno BN sebab:
    1. Ahli umno BN tak berani bersuara kpd pemimpin yg masih berkuasa. 1mdb mereka bela walaupun duit dah bnyak hilang, suruh siasat isu dah berpuluh tahun dulu. Kenapa dulu tak bising? 1mdb ni mungkin mereka suruh siasat 30thn akan dtg kot.

    2. Parti umno bn ni mudah lupa. Jasa tun m membina nama malaysia cukup dihirmati dunia berbanding apa yg najib buat sekarang hampeh. Kalau jasa tun m yang dah tiada kuasa mereka blh lupa ini kan pula rakyat biasa. Mereka ni bila mengundi mulut semanis gula, tapi bila dah ada kuasa, jgn haraplah nak dgr suara rakyat yg tak ada kuasa. Nilah geng parti cap ayam.

    Yang aku kesian tu, ada makcik bekas menteri lembu blh pulak suruh tubuhkan siasatan diraja. Tapi kes lembu beli kondo duit hangus juta2 senyap je.

    Aku tak kisahlah pasal isu forex bnm tu, sebab tun m telah memajukan malaysia dan rakyat tidak terbeban seperti sekarang. Pelaburan forex biasalah untung rugi, tapi kalau duit masuk akaun sendiri senyap2 tu kira pelaburan ke neraka.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3