bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

27 May 2013

Gempar !!! Bukti Pembunuhan Alantunya Bukan Kerja Pemimpin Kanan BN???

Pakatan Rakyaat beriya2 mendakwa 40 ribu Bangla telah digunakan sebagai pengundi2 hantu untuk BN memenangi PRU 13 yang baru lepas.

Sebaik sahaja PRU 13 tamat blog2, twiter dan FB yang pro PR telah dikerah untuk menyebarkan gambar2 dan video2 menunjukkan kononnya Bangla2 ini telah diangkut untuk pergi ke tempat2 membuang undi.

Selepas SPR dan BN difitnah dengan begitu hebat dan secara sistematik oleh PR, pihak BN berjaya menyiarkan banyak bukti2 video yang menayangkan bagaimana rakyaat Malaysia kacukan India, Arab dan Pakistan telah ditahan di pusat2 mengundi oleh penyokong2 PR kerana mereka ini dituduh sebagai pengundi2 hantu. 

Video2 tersebut  menunjukkan mereka ini sememangnya rakyaat Malaysia dan terbukti video fitnah dan tohmahan PR sebelum ini adalah tidak benar. Umum mengetahui kebanyakkan rakyaat Malaysia terutamanya di Pulau Pinang adalah kacukan India dan Atuk kepada DS Anwar Ibrahim sendiri adalah lelaki berketurunan India beragama hindu yang memeluk Islam sebelum berkahwin dengan Nenek beliau.

Sehingga kini  tiada bukti2 kukuh yang dikemukakan selain video yang mereka buat sendiri untuk memfitnah BN. Video Bangla diangkut dengan Bas untuk pergi kilang/bekerja???

Hairan bukan? Tak kan 40,000 orang Bangla boleh lenyap begitu sahaja tanpa dikesan??? 

Macam orang Bunian pulak???

Jika selama ini batang tubuh Pemimpin Tinggi BN dan Isteri tidak henti2 difitnah terlibat dalam pembunuhan Mendiang Alantunya, Di mana setelah dibunuh mayatnya telah diletupkan untuk menghapuskan bukti... 

Sebenarnya jika diteliti ianya agak pelik jika kes tersebut benar2 melibatkan pemimpin tertinggi negara dan isteri kerana ianya telah dibuat secara melebih2 menggunakan C4....sehinggakan kes pembunuhan tersebut dengan mudah "terbongkar". 

Ianya bukan seperti mahu menyembunyikan jenayah tersebut tetapi seolah2 sengaja mahu rakyaat dan pihak polis sedar akan perkara tersebut!!! Suatu fitnah terhadap Pemimpin Tinggi BN dan Isteri!!! Siapakah yang mendapat faedah jika Pemimpin Tinggi BN dan Isteri dikaitkan dengan pembunuhan Altantunya???

Dalam kes pengundi2 hantu Bangla sebagaimana yang didakwa oleh PR, 40,000 pengundi2 ini telah lenyap tanpa dapat dikesan. Bayangkan untuk memberikan kesan kepada keptusan PRU 13 yang lalu, pengundi2 hantu ni (sekiranya ada) perlu mengundi 32 kali untuk membawa kesan sehingga 10% daripada jumlah pengundi2 di Malaysia yang seramai 13 Juta orang (1.3 Juta undi). 

Jestru jika benar BN boleh menguruskan pergerakan 40,000 orang Bangla yang perlu mengundi sebanyak 32 kali setiap seorang tanpa dikesan oleh sesiapa, bagaimana mungkin jika Pemimpin Tinggi BN dan Isteri benar2 terlibat dalam kes pembunuhan Alantunya mayat seorang wanita pun tidak boleh dilenyapkan dengan senyap dan sempurna???

Pasti ada sesuatu yang berlaku tanpa kita sedari!!!

Sumber klik sini.

2 comments:

  1. Hilangnya 50,000 pelancung China di Malaysia sikit pun DAP/PKR tak kecoh2...kenapa? sebab mereka ni pengundi hantu

    ReplyDelete
  2. kerja pergi negara orang, duduk melebihi tempoh yang dibenarkan, cina malaysia pun ada buat. buat malu negara saja, kerana tak hormat undang undang negara orang. cina jika dengan mat saleh, barulah dia mati kutu. kalau dengan melayu bukan main sombong.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3