bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

14 May 2013

Perbezaan Pas Dengan Umno? Doakan Kesejahteraan Musuh Berbanding Doa Pecah Perut!!!



MENTERI Besar Kedah, Datuk Mukhriz Mahathir menunaikan solat hajat bersama 1,500 jemaah di Masjid Zahir, Alor Setar, malam tadi. Solat hajat serta bacaan Yasin diadakan bagi memohon kesejahteraan dan kesihatan untuk bekas Menteri Besar, Datuk Seri Azizan Abdul Razak yang masih dirawat di Hospital Pulau Pinang. - Foto BERNAMAMay 14, 2013 6:32 am.

Published with Blogger-droid v2.0.10

2 comments:

  1. mereka berlagak alim dari orang lain. sedangkan akhlak mereka lebih buruk apabila mendoakan kehancuran sesama islam. tolak pakatan. tolak PAS.

    ReplyDelete
  2. Dulu aku sgt menghormati tokoh2 dari PAS. Walaupun berbeza pendirian politik tetapi aku masih respect dengan PAS. Tetapi sekarang aku lihat PAS makin berubah, makin tersasar. Penyokong2 fanatiknya tidak henti2 mengaibkan org lain dan menyebarkan fitnah sama seperti sikapnya dengan Anuwar. Malah lebih mengecewakan apabila TGNA sendiri menghamburkan kata2 yg tidak sepatutnya diungkapkan seperti kisah Nabi Muhammad, ludah dan sbg. Aku hanya bersangka baik, mgkn kerana faktor usia TGNA jd begitu.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3