bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

12 May 2013

Anwar Sokong Azmin - Wan Azizah Pulak Nak Buang Mana???


KUALA LUMPUR, 11 Mei — Datuk Seri Anwar Ibrahim tampil menyokong gesaan Azmin Ali supaya menjalankan proses perundingan sebelum melantik menteri besar selepas dakwaan sebelum ini mengatakan pencalonan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim dibuat tanpa melalui proses demokratik.

Penasihat PKR tersebut juga tampil mencadangkan parti menimbang untuk menyingkirkan Abdul Khalid semasa ditemubual Sinar Harian, sambil menegaskan rundingan juga perlu membincangkan tentang calon yang mungkin dilantik.

“Saya tak ada masalah Tan Sri Khalid. Tapi masalahnya ... bukan masalah tapi perlu satu perbincangan. Apakah ada calon lain, kemuka nama lain, nak teruskan?” kata Anwar yang dipetik dalam Sinar Harian hari ini.


Sumber klik sini.


Komen Isac;


Pelik pulak...Penulis X nak sentuh desas-desus yang mengaitkan dengan"hubungan" mereka bertiga...Itu cerita lain...

Tapi hairan, macam mana pulak Presiden dan Penasihat Parti yang "tidur sebilik" langsung tidak berbincang soal calon MB Selangor...

Tup-tup... Nama calon dah dihantar kepada DYMM Sultan Selangor.

Apabila Anwar "mengiyakan" tuduhan Azmin bahawa penghantaran nama calon MB Selangor oleh Wan Azizah tidak dibuat secara konsensus/berbincang di kalangan ADUN PKR pastinya sesuatu yang amat memalukan buat Presiden PKR (Wan Azizah)

Mengapa Presiden parti tidak boleh membuat keputusan sedangkan pemimpin2 parti komponen, Pas dan DAP telah merestuinya. Adakah Presiden juga berahsia dengan Penasihat parti??? Dan jika ya apakah alasannya???

Mmmm buat Anwar pastinya situasi sebegini seperti, "Ditelan mati emak dan diluah mati bapak".

Apapun beliau dilihat lebih "menyayangi" Azmin berbanding Wan Azizah...

2 comments:

  1. Lebih AUTA dari FAKTA
    Lebih MIMPI dari REALITI
    Lebih TIPU dari BENAR
    Lebih ANGAN dari SEDAR

    ReplyDelete
  2. Wayang Anwar dan Azimin.... salepas dapat sokongan Dap dan Pas untuk jadikan PKR Khadid... Process seterusnya dilantik Calon PKR Azimin pulak...sebab Pas dan Dap dah setuju..sedangkan..setuju sebab Khalid adalah MB dulu dan keutamaan diberikan,, Kalau disebut Azmin dari awal...mungkin Pas pon hendak letakan calon mereka..

    Sampai bila Dap dan Pas terus diliwat si Anwar....kita saksikan ajer...
    Statement Azimin yg keras...hanya sandiwara saja...Bagaimana nak berdedah rahsia 15 tahun...yg babitkan kekayaannya..tubuh bini...tubuh dia....takmungkin..ini hanya keroyok dia ajeer,,

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3