bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

8 May 2013

Bukti Penting!!! 1.1 Juta Pengundi2 Hantu Telah Digunakan Dalam PRU 13???


Dengan pengundi2 berdaftar yang berjumlah seramai lebih 13 juta berapakah agaknya pengundi2 hantu yang diperlukan untuk memenangi sesuatu PRU???

Katalah cuma 80% daripada 13 juta pengundi2 yang berdaftar keluar mengundi.

Juga kata lah pecahan peratusan pengundi2 pro BN dan PR adalah 45:55.

Jestru jumlah pecahan pengundi2 adalah seperti berikut;

BN = 4.68 juta

PR = 5.72 juta

5.7 juta - 4.68 juta= Perbezaan 1.04 Juta.

Jestru untuk memenangi PRU 2013 dengan menggunakan pengundi2 hantu, BN sekurang2nya perlukan bantuan hampir 1.1 juta pengundi2 hantu.

Betul ke Anwar ni....

Jika kita lihat sejarah Anwar yang suka memanipulasi sesuatu keadaan supaya menyebelahinya contoh, demonstrasi Baling, demonstrasi pelajar 70an, mata lebam, diracun Arsenik, suntikan HIV, sakit belakang, dll. sewajarnya kita tahu ... Ini merupakan satu lagi propagandanya kerana tidak boleh menerima kekalahan!!!

Anda semua jangan tertipu!!!

Setakat tangkap 4-5 orang Bangla (yang sebenarnya diupah oleh Pakatan Rakyaat sendiri untuk ditangap kononnya sebagai bukti di dalam usaha mereka memfitnah BN) bolehkah keputusan undi dipengaruhi???

Silap2 nama2 Bangla tu semua pun X ada dalam senarai pengundi2.

1 comment:

  1. Si ANUgerah Tuhan ni ckp apa pn,dngar blehlah.,percaya jgn..kasihan,,hnya dpt jwatan ketua pembangkang ihsan dri dap,.sdahnya yg mmpu dibuat,ajak org dmonstrasi...what a scond class pnye mnusia,,

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3