bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

20 May 2013

Pasca PRU 13 - Siapakah Yang Menipu???



Kononnya akan bersara dan memberikan generasi kedua kepimpiban PR untuk meneruskan perjuangan....


Jelas ia hanyalah janji2 yang dilontar tanpa sedikit pun rasa tanggung-jawab sebagaimana janji2 manifesto Pakatan Rakyaat.
Pemimpin yang jelas menipu rakyaat sejak tahun 70an lagi tetapi terus2an mendapat sokongan "educated Malay".
Siapakah yang bijak dan siapakah yang ditipu berkali2?


Published with Blogger-droid v2.0.10

5 comments:

  1. Pelik, masih ada yang percaya pada Anwar wlp beliau dah berpuluh kali kantoi menipu.Dulu melayu dan india aje sekrang ni cina pun bodoh aku ingat mereka cerdik rupanya kena kencing juga.

    ReplyDelete
  2. TUN M YANG BIJAKSANA PUN KENA TIPU DENGAN NUWAR INI KAN PULA Jusuf Kalla YANG BARU NAK MENGENAL MELAYSIA. ITULAH KEPANDAIAN NUWAR RAKYAT MALAYSIA YANG MENGEKSPOT KEPANDAIAN MENIPUNYA KE SERATA DUNIA. SEPANDAI-PANDAI ISRAIL MENIPU DUNIA, TUN M TAK KENA TIPU DENGAN ISRAIL. ITULAH KEHEBATAN NUWAR.

    ReplyDelete
  3. orang main 'belakang' memang suka menipu..........

    ReplyDelete
  4. yg kena tipu pun mostly org2 muda...tak kenal lagi anwar tu mcm mana.
    malaysia really need an icon mcm Tun M yg bijak, fwd thinking , tegas and fatherly.

    ReplyDelete
  5. Takpayahlah nak terikut2 rentak politik anuwar tu lagi kembalilah kepada keluarga jaga anak isteri makan minum dan kebajikan keluarga adalah lebih baik bagi kamu...Taatlah perintah Allah Rasul dan ulil amri yang sediada...

    Takpayahlah nak keluar siang malam ikut telunjuk anuwar yang dah meroyan sakan nak ke putrajaya tu...marilah jihad ekonomi Islam belilah barangan buatan Islam halal bersih lagi suci di samping menunaikan tanggungjawab fardu kifayah sesama muslim.

    Allah SWT yang Maha Berkuasa di atas segalanya bukan kuasa pada keris tok bomoh dan tok dalang...kuasa jin iblis syaitan mereka hanya sementara ...bertaubatlah sebelum Allah SWT membalasnya di dunia dan balasan Akhirat yang kekal selama-lamanya adalah Neraka Jahannam kepada umat Islam yang tidak taat kepada Allah Rasul dan ulil amri bermakna tidak beriman kepadaNYA dan tidak berlandaskan alQuran dan Hadis serta tidak berfahaman ahlussunnah waljamaah .Masyallah..Astghfirullahal adzim... Wallahualam.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3