bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

26 May 2013

Educated Malay - Bersyubahat Menjayakan Fitnah Terhadap SPR Agar DAP Dapat Berkuasa???

"Educated Malay" yang sebenarnya "bodoh piang", termakan dek momokan dan propaganda Anwar dan DAP yang kononnya membawa mereka memperjuangkan tranpirasi, good governance, equaliti, dll... Sedangkan perjuangan mereka sebenarnya lebih kepada kepentingan peribadi sekumpulan pemimpin yang "gagal" dan selama ini telah ditolak oleh rakyaat!!! Jestru untuk kepentingan peribadi, walaupun berlainan kepentingan peribadi dan cita2 politik mereka telah bersatu demi untuk menawan Putrajaya.  

Mereka yang kononnya pejuang Islam dan Hudud sanggup bersatu dengan Cauvanis Cina yang mahu "merampas" kuasa politik Melayu juga sanggup bersama dengan Anwar yang mahu "membalas dendam" terhadap Umno kerana telah disingkirkan atas "dosanya" sendiri.

Mereka ini bersatu memperjuangkan LGBT, pluralisma, melacurkan Hudud, menggadai kalimah Allah, menutup mata oleh gerakan Murtad, menggadai hak istimewa orang Melayu/Bumiputera dll.

Bukti "Blackout" yang dipalsukan di atas, yang dikeluarkan sebaik PRU 13 tamat membuktikan bagaimana tersusunnya mereka untuk memftnah dan mentohmah SPR dan BN.

Mereka mahu membangkitkan kemarahan rakyaat untuk bangun memberontak dan menggulingkan kerajaan yang sah!!!

Malangnya golongan "Educated Malay" yang kononnya terpelajar dan mempunyai kesedaraan keislamannya tinggi telah bersengkokol dengan Anwar dan DAP di dalam menyebarkan fitnah dan tohmahan tanpa usul periksa.

"Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini - dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan.", AL-Hujuraat Ayat 6.




Sumber klik sini.

6 comments:

  1. Perempuan yang pakai tudung sanggup menipu... dan bersetongkol dengan penipu rakyat (PR). apa mereka sanggup menipu keadilan? tunggu la di padang masyhar nanti, keadilan dari Allah SWT yang kamu tuntut..

    ReplyDelete
  2. Makna nya Cina tak perlu bersusah payah lagi kerna Well Educated Malay sedia membantu !

    ReplyDelete
  3. Bukan semua educated Malay yang jadi keldai PR ni, hanya segelintir. Jangan anggap dan labelkan semua Melayu berpelajaran jadi kacang lupakan kulit. Masih ramai Melayu berpelajaran tinggi lulusan luar negara yang tinggi semangat Melayunya. Yang pegang jawatan dalam MNC pun masih ramai yang berkesedaran situasi yang berlaku boleh mengancam survival Melayu dan Malaysia. Jadi berhati-hatilah supaya tidak mengelirukan. Jika semua Well Educated Malays bersikap pembelot bangsa, elok tutup sahaja semua SBP dan MRSM di mana kebanyakan Well Educated Malays ini pernah menimba ilmu sebagai satu langkah pencegahan.

    ReplyDelete
  4. Ini lah bangsa melayu yang tak dapat mencium balak didepan. saya ingin tanya satu soalan: JIKA DAP PERINTAH MALAYSIA, DAP AKAN LANTIK KAMU JADI PEGAWAI TINGGI KAH? TAHU KAH KAMU SEJARAH NASIB MELAYU SINGAPURA?....Kepada Melayu yang masih belum sedar, anak cucu kamu kelak akan merana jika PAKATAN RAKYAT kuasai Malaysia. PAS dapat bela kamu?, Rakyat kelantan pun dia tak dapat beri makan ini kan pula nak beri makan seluruh rakyat Malaysia? Parti Keadilan?....Cirmin diri dulu dan lihat siapa pemimpin keadilan!!

    ReplyDelete
  5. Well educated tak semestinya bijak. Sejarah membuktikan, ramai pensyarah universiti yang terpengaruh kat Al arqam dan Ayah Pin. Yang ni atas sebab taksub kat parti tertentu, sanggup buat apa je walau "potong leher sendiri".

    ReplyDelete
  6. Bukan semua' educated malays' hanya sebahagian. Yang lagi sedih 'educated ustasz' pun ada termasuk dalam gulungan ini. Bila dia merapu bukan macam ustazs dan jira tegur dia beri ceramah ugama, kat kita tak beriman, diq saja yg beriman. Bila hadi awang kena caci dek ahli parlimen bukit katil, tau pulak dia marah. Menang pun hadi awang bagi komen bodoh semasa penamaan calun.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3