bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

12 May 2013

Biadap!!! Lagi Orang India Dikatakan Bangla???


Takut bayang2 sendiri... Nampak sangat takut X dapat nak memerintah. Ironinya mereka sanggup bertindak sebagai pihak berkuasa,,, Cuba nafikan hak rakyaat Malaysia untuk mengundi.



1 comment:

  1. maka org india di malaysia perlu ingat, india dan cina sama asalnya pendatang, apakah tingginya darjat org cina mempertikaikan hak org india di malaysia ini dan dituduh malah dipukul krn ketua2 pembangkang menyebarkan dakyah kotor sebegini. adakah org cina kedudukannya lbh tinggi dr org india dan bangsa pendatang yg lain yg sama2 telah diiktiraf sbg rakyat negara ini? saya harap org india buka mata dan hati utk memperhalusi betapa rasisnya org cina sehingga sewenang2nya menududh dah berlagak penguasa. org india perlu tanya diri masing2 org cina sebeginikah yg mrk mahu lantik jadi pemimpin... belum berkuasa sudah pun menindas membabi-buta!

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3