bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

14 May 2013

Penyatuan Melayu Satu Jenaka - Al Quran Perlukan Tagsiran Semula?


Itu kata Nasrudin Tantawi. Beliau menuduh ianya tidak boleh dilakukan kerana Umno menindas rakyaat sebab pembangunan negeri2 di bawah PR dinafikan dan royalti minyak X diberikan. Seolah2 Al Quran yang menyeru kepada perpaduan perlukan tafsiran semula. Astargfirullah. ..

Tiada lagi tuduhan Umno menolak Hudud mungkin kerana ianya X lagi menjadi perjuangan Pas.

Jika dilihatkan peruntukan pembangunan Malaysia ke 10 Kelantan dan PP mendapat peruntukkan antara yang tertinggi. Sementara royalti minyak/gas Kelantan walaupun secara perundangan mereka tidak layak untyk mendapatkannya, kerajaan pusat tetap menyalurkan 5% daripada hasil tersebut terus kepada rakyaat Kelantan. Tetapi disebabkan kerajaan negeri tidak dapat mentadbir sendiri dana yang disalurkan fitnah dah tohmahan dihamburkan kononnya kerajaan Persekutuan Pimpinan Umno menzalami rakyaat Kelantan. .
Sumber klik sini Nasional - Sinar Harian

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3