bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

25 May 2013

Samsul Iskandar AMK Pula Akui PRU 13 Memang Bersih!!!

PETALING JAYA - AMK PKR menggariskan lima pendekatan sebagai gerak kerja dalam memastikan kemenangan total PR dalam PRU14.Ketua AMK, Samsul Iskandar Md Akin berkata, kemenangan pada hari ini perlu diisi sebaiknya sebagai bekal untuk dibawa pada PRU14.

“Kajian pasca PRU13 menunjukkan pola pengundian berbeza antara kawasan bandar dan pinggir bandar (kampung). Isunya masih sama iaitu kurangnya akses maklumat kepada masyarakat kampung.

Sumber klik sini Sinar Harian

Komen Isac;

Dengan strategi untuk menghadapi PRU 14 yang dicadangkan, AMK dan Iskandar sendiri telah mengakui kekalahan mereka dalam PRU 13 yang lalu adalah kerana mereka ditolak rakyaat dan bukannya  disebabkan oleh manipulasi keputusan sebagaimana yang difithah dan digembar-gemburkan oleh Anwar dan DAP.

Published with Blogger-droid v2.0.10

3 comments:

  1. Apa bangang sangat ko Iskandar.
    Polar pengundian bukannya antara bandar/luar bandar.
    TETAPI antara Cina dan Melayu/India/Bumiputra Sabah/bumiputra Sarawak.
    Akibatnya, Cina akan menjadi kaum OUTCAST di Malaysia.

    ReplyDelete
  2. UMNO masih tidur. Tak berubah dalam setahun ni, aku dah tak nak mengundi ... penat beratur je. Kita yang lebih-lebih ...

    ReplyDelete
  3. Selamat berbahagia wahai Pengundi2 PKR Bukit Katil.....kami dah 5 tahun merasa !!! Haboooookkk

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3