bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

18 May 2013

Hapus Dewan Negara!!! Seterusnya Sultan, Hak Istimewa Orang Melayu, Islam???

Tu dia..... Apa pula selepas ini??? Hapus hak istimewa orang Melayu, hapus Sultan, Islam setaraf dengan agama lain, tuPM dan MB bukan Melayu???
Dah nak tunjuk kuasa??? Tunjuk besar kepala???
Dalam cabinet Najib pun mereka yang di bawa masuk melalui pintu belakang adalah mereka yang mempunyai kepakaran dalam bidang tertentu. Jestru apa masalahnya????

5 comments:

  1. undang 2 bukannya ikut kepala karpal singh yg berasal dari singh..balik india & ubah India. Baru kita belajar dgn singh ni

    ReplyDelete
  2. Sudah terang lagi bersuluh.Cakap Karpal penuh bermuslihat........Takkanlah Melayu Pas dan Melayu Pkr begitu bodoh dan dungu ,tdak dapat pula menangkap maksud yang tersirat.Aduhai ........Nampaknya menang sorak ,kampung tergadailah kita orang-orang Melayu.

    ReplyDelete
  3. Jangan silap membaca strategi Kapal Sink. Statement dia tu ditujukan kepada kaum cina yang sehingga 80-90% mengundi DAPigs. Reflect balik, ada si komnis LKS atau lge berani keluarkan statement ini? tak kan... Cuma kapal jer yang berani. lks & lge tak berani kerana takut kena belasah dengan orang melayu...geng depa ni berlakon serupa "good cop, bad cop". tapi yang pasti, seperti juga sebelum hari PRU 13, kapal sink lah yang banyak remind kaum cina yang DAPigs racist tetal menolak hudud dan Negara islam. statement ini mengukuhkan kepercayaan dan penggantungan kaum cina keatas parti rasis Dapigs....Jadi, ini dah bermula nya propaganda dapigs kepada kaum cina bahawa dapigs akan hapus melayu, raja-raja, islam bila menang Pru 14. UMNO/BN, hang ada baca tak "between the line" atau korang masih lagi bongok tak reti message kapal? aku rasa orang-orang nie memang bodoh lah kalau tak buat sesuatu untuk counter attack....

    ReplyDelete
  4. SHAME ON YOU MR SINGH

    ReplyDelete
  5. Karpal ni apasal buat lawak pulak, berapa ramai adun Pakatan yang bertahap "Raja Lawak" pun boleh menang PRU13 semata mata kerana tsunami kaum cina. Dengan adanya dewan negara maka boleh lah dilantik mereka mereka yang benar benar berkualiti tetapi tidak terpilih kerana tsunami kaum cina. Sebagai contoh cuba bandingkan diantara Nurul Izzah dan Raja Nong Chik - apa kualiti yang ada pada Nurul Izzah selain dari pandai "ilmu hisap"

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3