bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

12 May 2013

Beri Peluang Umno Jadi KM Pulau Pinang Jika BN Menang PRU 14???

Satu idea yang baik...

Dah dua kali kalah...X kan X nak tukar strategi, ya tak???

Apapun parti2 komponen BN perlulah bekerja-keras untuk mendaftarkan pengundi2 Melayu yang masih lagi belum mendaftar serta menarik minat mereka untuk menyokong Umno.

Kalau dilihatkan kepada 40 kerusi DUN di PP, untuk memenangi 21 kerusi sebenarnya bukanlah sesuatu yang mustahil...

Komponen BN yang selalu kalah iaitu Gerakan dan MCA perlulah berjiwa besar untuk membenarkan Umno bertanding di lebih banyak kawasan di mana peluang untuk Umno menang adalah lebih cerah berbanding sekiranya ditandngi oleh komponen parti yang lain. 

Sebagai contoh pastinya untuk kawasan majoriti Melayu peluang untuk calon Umno menang lebih cerah berbanding Gerakan dan MCA.



Published with Blogger-droid v2.0.10

2 comments:

  1. Ini lah kelebihan orang berpolitik , mana tidak nya kabinet pun belum dilantik sudah berbicara pasal pru14 , kankah bodoh nama nya, orang umno tidak perlu ikut rentak pas dap dan pkr yang sentias 24/7/4 tahun bercakap pasal politik hingga kan wakil mereka tidak buat kerja pun masih disokong.

    Untyuk pemimpin BN tunjukkan kewibawaan dan kematangan anda sebagai ahli politik

    ReplyDelete
  2. umno/bn takkan menang lagi di pulau pinang. cina mahu kuasa dan hak sama rata yang hanya boleh diperolehi di pakatan. tolak pakatan untuk kepentingan bangsa dan agama.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3