bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

13 Apr 2010

Tergempar, Bukti Najib Agen Yahudi???

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dan Presiden Barack Obama semalam mengadakan perbincangan dua hala pertama pada Sidang Kemuncak Keselamatan Nuklear yang berlangsung di Washington, Amerika Syarikat. Seramai 46 pemimpin dunia diundang ke sidang kemuncak itu. Ia adalah himpunan terbesar ketua-ketua kerajaan atau wakil mereka dari seluruh dunia di Washington bagi membolehkan Obama menggembleng sokongan dalam usaha membanteras keganasan nuklear. Mstar.




PERDANA Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Razak (kiri), bersama Naib Presiden, Joe Biden ketika menghadiri jamuan makan tengah hari di rumah rasmi Naib Presiden sempena Sidang Kemuncak Keselamatan Nuklear 2010 yang berlangsung di Washington, Isnin. - Foto Bernama




 
Komen Isac;


Kalau pemimpin negara lain X mengucapkan tahniah ataupun mengadakan kunjungan hormat kepada DSN maka hebuhlah satu Malaysia dikatakan mereka ini (pemimpin-pemimpin negara luar) tahu bahawa DSN adalah "pembunuh" Mendiang Alantunya.

Apabila pemimpin besar dunia seperti Obama Presiden Amerika Syarikat sudi untuk meluangkan masa berjumpa dan berbincang secara empat mata dengan DSN, maka katanya "Hah, sah Umno/BN Agen Yahudi!!!!!".....Dunia, dunia, dunia....Inilah resam dunia.

Pembangkang ni bolehlah diibaratkan seperti, "sokong yang membawa rebah".  Percayalah kalau hari-hari buat fitnah dan menceritakan aib orang lain, walaupun pakai serban, berjubah sampai tujuh lapis, khatam Quran setiap hari, qiamullail sepanjang malam dan bepuasa sunat sepanjang tahun pun akan tetap masuk neraka, waliyazubillah.....

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3