bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

25 Apr 2010

PKR Bakal Menang Dengan 56.2% Undi?????

Pengundian bermula dengan jangkaan 56.2 % memihak Zaid



Pengundian bermula dengan jangkaan 56.2 % memihak Zaid

Zulkifli Sulong


Pengundian bermula dengan jangkaan 56.2 % memihak Zaid
http://www.harakahdaily.net/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=26248:pengundian-bermula-dengan-jangkaan-562-memihak-zaid&catid=41:utama-muka-depan&Itemid=124

Laporan dari Harakahdaily.net, berdasarkan kepada ramalan dari Zentrum Future Studies, kemenangan 56.2& undi bakal memihak Pakatan Rakyat.

Zentrum pimpinan Dr Abu Hassan Hasbullah yang membuat kajian lapangan secara agresif kali ini telah mengeluarkan laporan setiap jam semalam. Ia bermula dengan kemenangan berpihak kepada PR diwaktu pagi, BN menang di waktu tengahari tetapi berakhir dengan kemenangan bergaya di pihak PR pada akhir malam tadi 56.2 peratus untuk PR dan 43.8 peratus untuk BN.




Komen Isac;


Mari kita lihat kali ini samada ramalan Dr. Abu ini tepat ataupun beliau ini sebenarnya lebih "pro" /simpati kepada Pakatan Pembangkang?

Semasa PRK Batang Air dan Bagan Pinang yang lalu, beliau pernah seolah-oleh menyalahkan kekalahan Pakatan Pembangkang disebabkan internet tidak begitu digunakan oleh pengundi-pengundi di kedua-dua kawasan berkenaan...Jestru "kebenaran" ataupun yang lebih tepat "dakyah" Pakatan Pembangkang tidak dapat disampaikan!

3 comments:

  1. Ramalan ni pernah berlaku masa di PRK Bagan Pinang. Tapi ternyata ianya palsu. Pengundi lebih bijak.

    ReplyDelete
  2. umngok la munafikkkkkkkkkkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  3. biasalah orang depa semuanya betul,bagus,ramalan benar belaka...depa semuanya lebih tahu malah lebih tau dari ALLAH(Tuhan YAng Lebih Mengetahui)...Tok Guru depa kata wajib percaya asai depa yang kata.. Moga Tuhan lindungi dan maafkan orang orang yang bertaubat.. Amin...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3