bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

27 Apr 2010

Tergempar!!! Inkues Teoh - Peter Veneziz Dan Keluarga Diugut!!!! Angkara Pakatan Pembangkang???

Pakar Patologi British Buat Laporan Polis Dakwa Diugut
http://www.mstar.com.my/berita/jenayah/cerita.asp?file=/2010/4/27/mstar_jenayah/20100427112214&sec=mstar_jenayah
SHAH ALAM: Pakar patologi British, Peter Veneziz membuat laporan polis berikutan dakwaan menerima ugutan melalui emel yang mengancam diri dan keluarnganya.

Vanezis yang mula memberi keterangan dalam inkues kematian Teoh Beng Hock semalam membuat laporan berkenaan malam tadi di Ibu Pejabat Polis Daerah di sini.



Komen Isac;

Adakah dengan ugutan ini  kita boleht terus menunding jari kepada Pakatan Pembangkang dan mengatakan mereka yang bertanggung-jawab???

Keterangan oleh Prof. Dr. Peter Veneziz yang mengatakan, "kecerdaan pada tubuh Teoh selari dengan kesan jatuh dari tempat tinggi termasuk kesan dileher dan bukannya bekas beliau telah dicekik"sudah tentu akan memberikan tekanan kepada Pakatan Pembangkang yang selama ini sengaja mempolitikkan isu ini dengan sengaja menuduh SPRM/BN yang "membunuh" mendiang Teoh.

Bahkan pendedahan terbaru oleh seorang pakar yang tersohor seperti Prof Dr Peter pastinya memberikan tamparan yang hebat terhadak kenyataan Dr. Pornthip yang sebelum ini mendakwa mendinag Teoh telah dicekik dan kemungkinan beliau mati sebab dibunuh adalah 80%. Untuk rekod Dr. Pornthip mewakil kerajaan negeri Selangor.

Adakah mereka ini cuba menutup mulut Professor Dr. Peter Veneziz dari menceritakan perkara yang sebenarnya? Ataupun akan ada pula tuduhan yang mengatakan beliau (Prof. Dr. Peter Veneziz)adalah  berbangsa Yahudi? Demi untuk menaikkan kemarahan orang ramai dan lari dari isu yang sebenar? Itu sememangnya "kepakaran" Pakatan Pembangkang!!!

Apapun biarlah pihak polis menyiasat perkara ini dan semoga pihak yang "bersalah" dapat dihukum. Ugutan melalui email biasanya boleh dikesan....Janganlan terburu-buru dalam membuat tanggapan menghukum orang lain....Ingatlah, kita bukanya seperti Pakatan Pembangkang, yang sentiasa menunding jari dan menuduh orang lain.



Berita ini juga dilaporkan di sini:

 Malaysiakini; http://www.malaysiakini.com/news/130306


Utusan Malaysia;
http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=0427&pub=Utusan_Malaysia&sec=Terkini&pg=bt_07.htm

Malaysian Insider;
http://m.themalaysianinsider.com/articles_headlines.php?id=malaysia/61414

Bernama;
http://www.bernama.com/bernama/v5/bm/newsgeneral.php?id=493748

Sinar Harian;
http://www.sinarharian.com.my/bterkini/3479.asp

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3