bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

26 Apr 2010

Anwar Bila Lagi Nak Bersumpah? Najib Dah Bersumpah Banyak Kali, Zaid Dahpun Mengaku....

Altantuya: Najib sumpah lagi ketika kempen pilihan raya

Oleh G. Manimaran

Foto 1: Gambar Palsu Ini Dihasilkan Menggunakan Teknik  CNP Oleh Pembangkang Untuk Memfitnah Najib. Najib Telah Banyak Kali Bersumpah Bahawa Beliau Tidak Mengenali Mendiang Altantunya.


HULU SELANGOR, 24 April — Selepas tiga hari mengingatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim bahawa sudah mengetahui “kesemua” rahsia Ketua Umum Pakatan Rakyat itu, Datuk Seri Najib Razak bersumpah sekali lagi - beliau tidak sama sekali kenal wanita Mongolia, Altantuya Shaariibuu yang dibunuh empat tahun lalu.

Perdana Menteri dengan membacakan ayat-ayat suci bersumpah ketika berucap dalam kempen pilihan raya kerusi Parlimen Hulu Selangor di Taman Bunga Raya, Bukit Beruntung kira-kira 10.30 malam tadi.

Hari ini hari terakhir kempen pilihan raya kecil ini.

Najib ucapkan sumpah beliau selepas menyentuh kes liwat kedua Anwar membabitkan bekas pembantu peribadinya Mohd. Saiful Bukhhari Azlan.

“Saya sudah bersumpah sebelum ini, di masjid, saya bersumpah sekali lagi hari ini,” kata Najib yang juga Presiden Umno.

Turut hadir pada persinggahan kempen di sini — malam terakhir kempen pilihan raya kecil Hulu Selangor ialah bekas perdana menteri Tun Dr. Mahathir Mohamad.

Najib membuat sumpah berhubung isu kematian wanita Mongolia ini ketika pilihan raya kecil kerusi Parlimen Permatang Pauh Ogos 2008.

Ketika itu beliau merupakan timbalan perdana menteri.

“Saya tak kenal dia, jangan tuduh,” kata Najib lagi. “Satu pembohongan besar dan dahsyat,” kata beliau.

Sejak Altantuya dibunuh banyak tuduhan dilemparkan terhadap Najib, antara lain mendakwa beliau ada hubungan wanita berkenaan.

Malam ini, Najib juga berkata, beliau telah dimaklumkan segala-galanya oleh Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu Zulkifli Noordin kepada beliau baru-baru ini.

Zulkifli yang kini merupakan Ahli Parlimen Bebas selepas dipecat oleh PKR mengikuti rombongan lawatan ke luar Washington, diketuai Najib, baru-baru ini.

Najib berkata, Zulkifli selaku bekas peguam salah seorang tertuduh kes Altantuya, Azizul Azilah Hadri tahu segala maklumat mengenai kes itu.

Ketika berkempen di sini tiga hari lalu. Najib berkata dua wakil Bebas yang mengikuti beliau ke Washington baru-baru ini - bekas wakil rakyat PKR - sudah mendedahkan segala perkara berkaitan dengan fitnah dan strategi pembunuhan karektor digerakkan oleh Anwar selama ini.

Ahli Parlimen Bayan Baru Datuk Seri Zahrain Hashim dan Zulkifli telah mengadakan pertemuan dengan Najib, yang disifatkan Perdana Menteri “sebagai hampir setiap malam” ketika berada di Washington.

“Saya tahu semua, sampai seluar dalam pun. Dia dah cakap segala-segalanya (kepada saya),” kata beliau.


Foto 2: Walaupun Gambar Ini Hasil CNP, Tetapi Zahid Sendiri Telah Mengaku, Memang Pernah Terlibat Dengan Arak.





Foto 3: TG Hj. Hadi Mungkin Sedia Untuk Menjadi Saksi.




Bagaimana pula dengan Anwar? Bila lagi Anwar mahu bersumpah bahawa beliau tidak pernah  meliwat Saiful???

1 comment:

  1. Akuan sumpah orang mabuk minum todi dijulang sumpah al quran di pijak-pijakan. Semua dah sumpah tunggu mangkuk ayun tu je yang belum.
    Jangan bicara pasal perjuangan kalau takut bersumpah.
    Tunggu kehinaan pada keturunan kau nanti

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3