bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

24 Apr 2010

Zaid Bakal Menang Besar!!!

Foto: DARI kiri, Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim bersama Calon Parti Keadilan pilihan raya kecil Parlimen Hulu Selangor, Datuk Zaid Ibrahim dan Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat pada majlis makan malam di Kampung Chuang Rasa, hari ini. - Foto Abdullah Yusof (Berita Harian).
Apr 24, 2010 1:03 am


Setakat nak lawan Kamal, muka baru yang tidak pernah menjawat jawatan dalam Kabinetpun, Anwar dan Nik Aziz sibuk turun padang  berkempen untuk Zaid, Mantan Menteri Kabinet, nampaknya Kamal seperti tiada  langsung peluang untuk menang.

Jestru itu pengundi-pengundi Hulu Selangor yang mahu menyokong BN keluarlah mengundi beramai-ramai bagi mempastikan kemenangan calon BN, P. Kamalanathan.

3 comments:

  1. Kalaulah nama aku ada kat situ,,,
    sekarang juga aku pegi sana ...


    org HS, selamat mengundi !!!

    ReplyDelete
  2. Salam Isac, itulah tanda-tandanya bermulanya PKR berkubur di Hulu Selangor........

    ReplyDelete
  3. Kita tunggu dan lihat Yang Gambi, Pengundi dahulu Dan Sekarang Dah Bijak Memilih YB, Jangan Menjadi Hakim Sendiri, Saya mimpi Semalam, Calon BN Kena Botak Kepala Nya Oleh Calon PKR. Erti Nya PKR menang Besar.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3