bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

28 Apr 2010

Peruntukkan RM 3 Juta Untuk Sekolah Cina Hulu Selangor - Janji Dikota.

PUTRAJAYA, 28 Apr -- Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Abdul Razak menyerahkan mok cek bernilai RM3 juta kepada Pengurus Lembaga Pengurus Sekolah Rendah Jenis Kebangsaan Cina (SJKC) Rasa, Ng Tek Kui dan Guru Besar SJKC Rasa, Ng Kin Mooi (dua kiri) pada majlis penyampaian cek bernilai RM 3 Juta kepada SJKC Rasa di Bangunan Perdana Putra di sini, hari ini. Turut sama ialah Presiden MCA, Datuk Seri Dr Chua Soi Lek (kanan) Ahli Parlimen Hulu Selangor, P Kamalanathan (tiga kiri) dan Pengerusi PIBG SJKC Rasa, Lee Kheng Hong (kiri). Peruntukan itu bagi menaik taraf sekolah berkenaan yang kini berusia lebih 80 tahun itu. --foto BERNAMA HAKCIPTA TERPELIHARA



Komen Isac;

Bagaimana pula dengan sokongan masyarakat Cina terhadap kerajaan BN? Adakah masih ditakuk lama?

2 comments:

  1. Kalau bagi 3 billion pun kami dah tau kaum ni sokong akan sokong pembangkang gak.......

    ReplyDelete
  2. Tak guna kerajaan bantu kaum ini mereka tak pernah anggap bantuan ini ikhlas mereka penting kaum mereka saja Negara Cina pun tak itraf mereka rakyat mereka kalau pulang kenegara Cina apa lagi kaum ini mahu mereka sudah kaya di negara ini tapi nak besar kepala.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3