bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

20 Apr 2010

Dua Lagi Orang Kuat PKR Keluar Parti Hari Ini???




Foto 1: KETUA Penerangan Wanita PKR Perak, Soraya Sulaiman (kiri) dan Timbalan Ketua Wanita PKR Bahagian Bagan Serai, Roshanita Mohd Basir menunjukkan tanda bagus selepas mengumumkan keluar PKR dan menyertai UMNO di Bilik Gerakan UMNO Cawangan Sungai Selisek, Hulu Selangor, 20 April.
- Utusan/ISMAIL KAMADIN


Foto2 : Roshanita berbaju merah jambu dan Suraya berbaju koko.

DUA WANITA PKR YANG KELUAR PARTI

Sah bahawa dua (2)  orang kuat wanita PKR telah keluar parti hari ini. Mereka ialah Suraya Sulaiman Ketua Penerangan Wanita PKR dan Roshanita Mohd Bashir  Timbalan Ketua Wanita Cabang Bagan Serai telah mengumumkan keluar parti kerana hilang kepercayaan kepada Anwar Ibrahim dan PKR.

Kedua-dua mereka ini telah menyertai Pkr sejak tahun 1998 lagi.
Sumber dari blog Taipingmali klik sini.

Juga klik Berita Harian di sini dan Utusan Malaysia di sini.

1 comment:

  1. Apa, orang kuat ? Mana boleh, orang kuat mana boleh lompat ? Ini bukan orang kuat, orang lemah kerana hanya berani lompat masa ada PRK, mungkin nak supaya berita mereka lompat akan gampak !! he he he ,orang kuat kunun...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3