bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

25 Apr 2010

56.82 peratus keluar mengundi sehingga 1 petang...

PENYOKONG PKR dan BN tolak menolak di luar pusat pengundian di Sekolah Kebangsaan Bandar Baru Batang Kali semasa proses pengundian pilihan raya kecil Parlimen Hulu Selangor. - Foto Abdullah Yusof

56.82 peratus keluar mengundi sehingga 1 petang

13:17:58 PM
KUALA KUBU BHARU: Seramai 36,650 pengundi atau 56.82 peratus daripada 63,701 pemilih berdaftar sudah keluar mengundi pada pilihan raya kecil Parlimen Hulu Selangor sehingga 1 petang tadi. Jurucakap Suruhanjaya Pilihan Raya berkata proses pengundian berjalan lancar sejak pusat mengundi dibuka mulai 8 pagi.

Namun, berlaku beberapa insiden tolak menolak dan membaling botol air di antara penyokong parti bertanding erhampiran beberapa pusat pengundian. Pilihan raya kecil itu menyaksikan pertandingan di antara calon Barisan Nasional (BN), P Kamalanathan, 44, dan calon Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Zaid Ibrahim, 59.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3