bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

19 Apr 2010

Permulaan Yang Baik - Calon Pemimpin Harus Menghargai Tugas & Pengorbanan Pihak Polis....

Foto: KAMALANATHAN ditemani isterinya bersalaman dengan anggota polis yang bertugas selepas selesai menyerahkan borang pencalonan di Dewan Serbaguna dan Kompleks Sukan Daerah Hulu Selangor, 17 April. - Utusan/NOORADZRENE MOHD. NOOR



Komen Isac;


Polis telah bertugas dengan dedikasi dan sanggup menyambung nyawa agar kita dapat hidup dengan lebih selesa dan selamat. Jika kita tidak mahu mengucapkan ucapan terimakasih janganlah pula institusi ini kita dihina dan maruah mereka diinjak-injak.


Penulis hairan mengapa Pakatan Pembangkang begitu memusuhi institusi polis dan dalam banyak kes mereka mengangkat "penjenayah" sebagai "hero" mereka...Penulis rasa pelik kerana masih ada juga segelintir anggota polis yang menyokong pembangkang.


Semoga Kamal akan terus menghargai jasa-jasa pihak polis. Kelakuannya wajar dicontohi...

1 comment:

  1. mengangkat penjenayah tu adalah sebagai modal mereka utk menaikkan sokong rakyat.. kononnya PR ni baik dan membela rakyat 100%. tetapi rakyat ni silap.. silap kerana menyangka usaha PR ni hanya ke arah baik.. mereka tidak memikirkan disebalik tindakan PR tu tersembunyi satu niat jahat mereka (PR)

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3