bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

29 Jan 2010

Dr Hassan Bebas - Membuktikan Pro Kerajaan Perpaduan Dalam Pas Masih Berkuasa!!!



http://www.malaysiakini.com/news/123254
Khalid digantung enam bulan, Hassan lepas
Jan 29, 10 5:46pm

Jawatankuasa disiplin PAS memutuskan menggantung jawatan ahli parlimen Shah Alam Khalid Samad selama enam bulan berkuatkuasa hari ini. Pengerusi jawatankuasa berkenaan, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man mengumumkan, Khalid didapati bersalah kerana mendedahkan maklumat sulit parti dan mengkritik pesuruhjaya PAS Selangor Datuk Hasan Ali. Khalid digantung daripada menjadi yang dipertua PAS Shah Alam dan anggota biro politik parti. Manakala Hasan juga didapati bersalah mengkritik prosedur tatacara pendengaran Selcat dan pelantikan pengurus besar PKNS, Liow Siew Moi. Bagaimanapun, jawatankuasa tersebut hanya memutuskan memberi amaran bertulis kepada Hasan. Kedua-dua mereka dilarang membuat kenyataan yang menjejaskan PAS dan Pakatan Rakyat.

Komen Isac;

Mudah-mudahan dengan keputusan ini team pro kerajaan perpaduan dalam Pas akan semakin kuat dan cita-cita kebanyakkan umat Islam/Melayu di Malaysia untuk melihat perpaduan umat Islam/Melayu antara Umno dan Pas akan termakbul, amin.....

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3