bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

28 Jan 2010

Bakar Gereja & Kehilangan Enjin Jet F 5E - Siapa Dalang Dan Siapa Yang Untung???





Sebahagian artikel dipetik dari Blog Angin Perubahan
http://anginperubahan.blogspot.com/2010/01/uganda-anti-sodomi.html


Muka depan Suara Keadilan, 19-26 Januari 2010. Apakah Amerika Syarikat mahu menyekat ekonomi Malaysia disebabkan oleh dua kes di atas? Ataupun kerana Dato' Seri Anwar Ibrahim yang menjadi "biangnya"? Itu tidak mustahil kerana DSAI yang rapat dengan Al Gore, pernah cuba untuk mempengaruhinya untuk mengenakan sekatan ke atas Malaysia pada tahun 1998 yang lalu, bertujuan memberikan tekanan kerana membicarakan kes DSAI di mahkamah. Jika kali ini ekonomi Malaysia benar-benar disekat, siapakah yang akan rugi? Akan terbelakah nasib kita semua? Bukankah ini kerja "pengkhianat" ?


Berbalik kepada kedua-dua isu di atas, siapakah dalang disebalik tuntutan majalah Herald untuk menggunakan nama "Allah" dalam terbitan risalah mereka? Mengapa isu agama yang sensitif sebegini juga sanggup DSAI mainkan demi untuk menyemai perasaan benci penganut-penganut agama Kristian terhadap Umno dan BN semata-mata untuk memenangi undi dari mereka?


Walaupun dalang disebalik pembakaran gereja-gereja dan surau-surau belum dikenal-pasti tetapi sekiranya isu penggunaan kalimah "Allah" tidak dibawa ke mahkamah, peristiwa-peristiwa di atas pastinya tidak akan berlaku.


Untuk kes penjualan enjin jet, bagaimana jika aliran dana yang diperolehi dari hasil penjualan kedua-dua enjin tersebut dijejaki, mana tahu jika wang tersebut masuk ke kantong mana-mana parti politik ataupun pemimpin politik. Jangan sampai menjadi "pengkhianat" negara....

1 comment:

  1. Salam Isac, inilah peranan pengkhianat bangsa dan negara, dia akan buat apa sahaja untuk mencapai cita-cita liciknya...........

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3