bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

8 Jan 2010

Bakar Gereja - Taktik Pembangkang Mengalih Perhatian?





"umum rakyat mengetahui memang tiada kedapatan pun orang Islam yang mahu menyerang kristian, sebaliknya orang islam di malaysia memarahi Khalid Samad, Anwar Attaturk, Dr Zulkifi, Dr Manuty PKR dan PAS !



INI HAKIKATNYA..TIADA TERDETIK UNTUK MEMUSUHI ORANG KRISTIAN, SEBALIK UMAT ISLAM MENENTANG KEPALA2 "MUNAFIK" DALAM PAKATAN YANG MENJUAL KALIMAH "ALLAH" DEMI UNDI !



Berdasarkan kepada sejarah Pakatan Pembangkang sememangnya "suka" mengalihkan pandangan/perhatian masyarakat. Berikut adalah antara rentetan peristiwa-peristiwa yang telah dilakukan oleh Pembangkang untuk "menyelamatkan diri mereka".



1) Dahulu semasa perebutan kerusi timbalan presiden umno,pertembungan anwar dan ghafar baba. anwar menggunakan ISU mengugut kuasa raja-raja melayu selepas kes panas di Istana Serene..Anwar menggunakan isu ini untuk menarik kuasa raja kerana pada waktu itu orang Melayu cukup marah dengan Istana.. pada waktu yang sama Anwar berentap dengan Tun Ghafar Baba.. Anwar pijak Institusi Raja dan dia menang kerusi Timbalan Presiden UMNO..



2)Sewaktu Theresa Kok kepanasan kerana penghinaan isu azan, dan-dan tu pulak Theresa Kok mendakwa menerima ugutan dan rumahnya dibaling dengan molotov koktail. Kebetulan atau dirancang.



3)Sewaktu Rodziah Ismail kepanasan kerana isu kuil, dia menuduh dan membuat laporan polis kononnya ada orang cuba merogolnya..



4)Masih ingat lagi kontroversi ratu bogel Elizabeth Wong, UMNO yang dituduh sebagai dalang yang mengeluarkan gambar bogelnya..sedangkan itu kerja orang PKR yang juga lelaki ********nya yang bernama Hilmy.S



5)Sewaktu kes liwat memuncak , Anwar lari ke kedutaaan Turki kerana mendakwa ada cubaan membunuhnya..



6)Sewaktu hampir 9 adun DAP/PKR Selangor mahu disiasat SPRM, Teoh Beng Hock mati..



7)Hari ini, berpuluh youtube dan statement dari pemimpin pakatan yang terkantoi tentang kontroversi isu ALLAH telah didedahkan. kerana tak dapat lagi menepis kelemahan, mereka melakukan diversi. aku sedang mengumpul maklumat lagi..ini semua kerja ******* Melayu bernama Anwar bin Ibrahim !





Komen Isac;



Para pembaca fikirlah sendiri....Kami para blogger hanya boleh memberikan pandangan, timbanglah dengan sebaik-baiknya. Jangan tersilap memilih pemimpin.



Penulis nak tambah satu, sepuluh tahun dahulu Datin Azizah ada membacakan kenyataan DSAI di TV, yang mengatakan Kerajaan UMNO/BN telah menyuntik beliau (DSAI) dengan virus HIV dan dirasakan memberikan makanan yang dicampur dengan racun Arsenik....Tetapi yang penulis hairankan, mengapa sampai sekarang tak "mampus-mampus" ? DSAI ni macam kucing ke ? Orang tua-tua kata, kucing ada 9 nyawa....


Maaf agak kasar sedikit, dulu sememangnya semasa mendengar kenyataan tersebut, penulis dan ramai lagi rakyaat yang lain begitu bimbang akan keselamatan DSAI, sesetengahnya ada yang bertindak liar seperti merusuh dan merosakkan harta-benda awam di jalanraya-jalanraya, tetapi rupa-rupanya kita ni semua kena tipu hidup-hidup.....



Kenapa beliau tidak disaman kerana "memfitnah" Kerajaan Umno/BN??? Peguam negara takut dengan DSAI ke? Pembangkang kata perlu adil...Mengapa bila ianya berlaku kepada pembangkang pihak berkuasa tidak berani mengambil tindakan?

1 comment:

  1. Salam Isac, kawan risau juga dengan insiden ni yang mana kekadang ada pihak sengaja mengambil kesempatan dengan isu, lepas tu tuduh orang UMNO punya kerja.......

    Kawan bukan menuduh mana-mana pihak....

    semua orang tahu, di negeri Sarawak akan menghadapi P/Raya Negeri dalam tahun ini, kebanyakan masyarakatnya menganut agama Kristian dan lain-lain, memandangkan mereka sedar masyarakat Sarawak sudah mula kurang yakin dengan perjuangan pembangkang, untuk itu, mungkin perkara macam ni akan dilakukan supaya kaum-kaum ini akan benci kepada Kerajaan BN.........

    Kena hati-hati muslihat 'yahudi' laknat ini...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3