bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

4 Jan 2010

Parti Dua Beranak - Lim Kit Siang Cuba "Selamatkan" Anaknya (LGE).....


Harakahdaily
Abu Kassim: 2 perkara mudah untuk pulihkan SPRM, cadang Kit Siang http://www.harakahdaily.net/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=23991:abu-kassim-2-perkara-mudah-untuk-pulihkan-sprm-cadang-kit-siang&catid=41:utama-muka-depan&Itemid=125


KUALA LUMPUR, 4 Jan: Ketua Pesuruhjaya, Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) yang baru, Datuk Abu Kassim Mohamed mempunyai dua cara mudah untuk menunjukkan beliau mahu mengembalikan maruah dan reputasi badan yang sepatutnya bebas itu.


Menurut pemimpin DAP, Lim Kit Siang, dua perkara mudah itu adalah mengarah pegawai SPRM, Raub Ghani agar menggugurkan semula laporan polisnya ke atas Dr Porntip Rojanasunand. Dalam laporan polisnya, Raub mendakwa pakar dari Thailand itu membocorkan maklumat kepada pihak yang tidak berkenaan berhubung dengan bedah siasat kedua terhadap mendiang Teoh Beng Hock.



Lim Kit Siang juga meminta Abu Kassim agar meminta polis Selangor menghentikan penyiasatan yang terhadap Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng dan Exco Selangor Ean Yong Hian Wah.




Komen Isac;



Mmm...Parti "Dua Beranak" (DAP). Sayang betul LKS pada anak dia..... Takut betul anaknya akan menemani DSAI di Penjara Sungai Buloh.........Cuba nak memberikan tekanan kepada KP SPRM yang baru pulak dia ni....Itu baru jadi ketua DAP, kalau dia ni jadi ketua kerajaan yang memerintah, tak tahulah apa pulak yang akan dibuatnya...

Dia ni tak tahu ke dalam Islam konsepnya amat berlainan sama sekali....Biasanya dalam Islam, jika anak mereka bersalah tetapi tidak dihukum maka siayah pula yang akan memastikan anaknya mendapat pembalasan yang sewajarnya. Kata nak mencontohi pemerintahan Khalifah Umar Abdul Aziz.....Cakap semua orang pun boleh....Mungkin di hati LKS ni masih belum ada bulan agaknya....

3 comments:

  1. Isac, kalau LKS ni merintah, sudah pasti semua jenayah yang dilakukan puak-puak DAP akan dihapuskan............

    ReplyDelete
  2. NAK KENA BAGI TAHU PADA PUAK KAPIAQ HARBI YANG SEKARANG MELAYU DALAM KERAJAAN DAN UMNO BUKANNYA BODOH MACAM LIM KIT SIANG DAN ANAKNYA, DAN MELAYU DALAM PR PUN DAH MULA CERDIK SEBAB KAMI NAMPAK MEREKA DAH RAMAI BAGI MORAL SUPPORT PD KERAJAAN MUNGKIN MASIH MALU NAK TUNJUK SOKONG KERAJAAN TERANG2. SYUKUR ALHAMDULILLAH BERPIJAK LAH DI BUMI YANG NYATA.

    ReplyDelete
  3. Parti Anak Beranak..tak akan kekal.Nabi Muhamad SAW wafat gantinya Abu Bakar,Umar,Othman dan Ali...tenguklah penganti2nya yg mentadbir kaum2 muslimin/muslimat dan agama Islam khususnya..guideline ialah TAQWA..bukan kekeluargaan.Org yg banyak Takwa paling layak mentadbir para kaun muslimin/muslimat.Hanya Org2 yg beristinjak saja layak jadi pemimpin umat..iaitu mereka yg berseh dari najis luaran ataupun dalaman.Kerna mereka ini ada RUJUKAN bila memerintah.Syaratnya ialah ISTINJAK kebersehan lubang dubur.Kalau lubang dubur tak berseh sama seperti anjing selepas berak..org macm ni nak memimpin umat????

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3