bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

31 Jul 2010

Tahniah Asyraf Kerana Menjuarai Imam Muda Dan Syabas Kepada Semua Peserta Yang Telah Mengambil Bahagian!!!


PENGETUA program Imam Muda, Datuk Hassan Mahmud Al Hafiz memakaikan kopiah kepada juara Imam Muda, Muhamad Asyraf Mohd Ridzuan pada pertandingan akhir malam tadi di Dewan Muktamar, Kompleks Pusat Islam, Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI). - Foto Amran Hamid

Lagi link klik sini.


JUARA Imam Muda musim pertama, Muhammad Asyraf Mohd. Ridzuan (kiri) bersama pengetua, Hassan Mahmood (dua dari kiri); tenaga pengajar, Sharizan Daud At-Turabi serta pemenang tempat kedua, Hizbur Rahman Omar Zuhdi (kanan). – UTUSAN / MOHD NAIM AZIZ

2 comments:

  1. i like him.. :) salam ukhwah.. blog hopping.. ada masa, jemput ziarah blog hamba jika berminat nak baca TRAVELOGUES IN 45 COUNTRIES.. :)

    ReplyDelete
  2. salam bumiyang,

    inilah program yang sepatutnya menjadi contoh kepada program-program tv yang lain. Hasil dapat di dunia juga di akhirat.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3