bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

23 Jul 2010

Pas Menuju Era Kuku Besi, Perjuangkan Perpaduan Melayu/Islam Kena Pecat???

'Pecat pemimpin temui Harussani'
http://www.malaysiakini.com/news/138099
Jul 22, 10 6:55pm

PAS diingatkan supaya bertindak tegas terhadap pemimpinnya yang mengadakan pertemuan dengan Mufti Perak Tan Sri Harussani Zakaria bagi meminta beliau mengusahakan kesatuan parti itu dengan Umno.

Ahli parlimen Shah Alam Khalid Samad berkata sekiranya terdapat mana-mana pemimpinnya terlibat walaupun atas kapasiti peribadi, pemimpin berkenaan boleh dikatakan tidak wala' (setia),

"Ini kerana dasar parti jelas dan ditegaskan dalam tiga muktamar berturut-turut. Kukuhkan Pakatan Rakyat dan tolak perpaduan dengan Umno!" kata Khalid tanpa menyebut secara langsung nama pemimpin itu.


Komen Isac;

Inilah "Islam" yang diperjuangkan oleh Pas, benda yang "busuk' walaupun dibalut kemas dan cantik-cantik, suatu hari bau "busuknya" akan dihidu juga akhirnya...

Begitulah juga halnya jika kita mempergunakan agama untuk kuasa dan sokongan, suatu hari nanti akhirnya "tembelang" kita akan pecah. Kepada mereka yang ikhlas memperjuangkan agama dalam Pas masa untuk memikirkan semula kedudukan anda semua...Berdiam diri bererti setuju dan bersubahat dengan onar yang dilakukan!!!

2 comments:

  1. Tindakan yang di alu alukan untuk mempercepatkan PAS berkubur.

    ReplyDelete
  2. aku setuju dgn Kalid Samad dan kluangman.

    PECAT CEPAAAAAAAAAAAAAAATTTTT!!!!

    HEHEHEHE

    Dapatkan maklumat terkini IKYS
    Si Bingai dari Tendang Terajang

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3