bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

28 Jul 2010

Rakyaat dan Negara Akan Lebih Selamat Di Bawah Pimpinan DAP???

Ada ramai penyokong PR yang cakap, DAP ni lebih baik daripada Umno bahkan ada juga yang beranggapan bahkan DAP ni lebih "baik" dari Pas!!!

Mahukan bukti? Ye lah dalam DAP ada pemimpin yang kononnya jelmaan "Khalifah Umar Abdul Aziz", Pas tak ada. LGE katanya mempunyai peribadi yang lebih baik, al maklum belum pernah kena tangkap "basah" tapi pemimpin Pas, ada...

Tapi seperti yang penulis pernah katakan kepada seorang "anon" yang memberikan penghujahan di atas (penulis edit sikit, nak bagi sedap...) dalam bab-bab duit dan kuasa ni, jika seorang Islam yang warak, pakai kupiah, berjanggut, jangankan solat, zikir pun tak pernah tinggal pun kadang-kadang pun boleh gelap mata, inikan pulak orang yang bagi kita tak "beragama" dan "tiada pegangan hidup"...Tentu duit dan kuasa adalah segala-galanya buat mereka...

Baru-baru ini Tony Pua telah mencadangkan agar diskaun hartanah untuk bumiputera di negeri Selangor dimansuhkan, seorang pemimpin DAP pula telah didapati menyalah-gunakan surat seorang exco kerajaan negeri untuk memdapatkan kontrak untuk kroni dan saudara-maranya. klik sini.

Bab kena tangkap "basah" ni kalau buat sama-sama bukan Islam di tempat tertutup, siapa yang nak tangkap??? Cuma kalau nasib tak baik, keluar video aje lah... hari tupun gambar dah keluar, video pulak katanya DSAI dah simpan..."Sparing partner" pun katanya jejaka Melayu, tapi bila yang buat tu orang PR, TG Nik Aziz pun akan menyebelahi mereka... Yang salah, tetap Umno!!! Kerana semua tu hanyalah "konspirasi"...

Lihatlah sahaja penjarahan tanah-tanah kerajaan dan individu di Selangor dan P. Pinang, di mana "rompakan" pasir telah dilakukan secara besar-besaran... Setinggan-setingan Melayu dan India dirobohkan.... Yang bodohnya siapa??? Yang selamatnya siapa???

Agak-agak kalau LGE jadi Menteri di KDN siapa yang akan dipenjarakannya dahulu???

1 comment:

  1. Selagi ada Kesultanan Melayu di Malaysia ini aku masih bersemangat tapi yang aku kesian ialah kaum India yang akan lebih tertekan. Nak ngadu kat siapa?

    Nak ngadu kat wakil rakyat Melayu, mereka pun tak menang tangan untuk menjaga kebajikan orang Melayu.

    Nak ngadu kat wakil rakyat India? hehehehe... aku tengok macam kat India gak yang selalu keluar dalam filem Bollywood

    1. Harga Sebuah Perjuangan di Tendang Terajang
    2. e-DirektoriBloggers Malaysia

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3