bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

15 Jul 2010

Lagi Cerita Pasal Rosmah? Dengarlah Rintihan Rakyaat...

Komen Isac;

Penuilis pergi ke bangunan KWSP Jalan Raja Laut baru-baru ni. Semasa menggunakan tandas di sana, penulis terpandang satu tulisan pada bahagian pintu. "KWSP untung berjuta-juta tapi buat tandas kecik nak mampus, Datin Rosmah pun tak muat nak masuk".

Sekali imbas ianya macam satu "penghinaan" kepada Datin Seri Paduka Rosmah, tapi jika sesiapa yang pernah menggunakan tandas di bangunan KWSP, saranan "penconteng tandas" (vandalisme) itu ada benarnya. Tandas di situ agak kecil dan pasti akan menyusahkan mereka yang berbadan "besar". Jika selogan,"rakyaat didahulukan "bukan hanya satu retorik politik, ada baiknya perkara ini diberikan sedikit perhatian. bukan setakat di bangunan KWSP Jalan Raja Laut, malah di semua bangunan-bangunan kerajaan.

Harap Datin Rosmah tak pula tersinggung dengan artikel ini.

2 comments:

  1. Salam..

    Kesian kat kak rosmah kite ni jd bahan gurauan..
    x mengapa, dosa saham tetap dpt selagi tulisan tu ada kat situ..Mungkin toilet mini tu dah lama tesergam kt bagunan KWSP tersebut, ntah2 konsep 1 malaysia belom de lg kut.Bukan pe..kena la bersangka baik klu sesuatu perkara tu x pasti lg..hehehe. Mungkin lepas ni semua toilet di bangunan kerjaan akan direnovet baru, kasi besar sikit..bkn je sorng berbadan besar yg blh masuk..2 org yg sama size pun blh masuk sekali..huhuu...what they do??

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3