bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

25 Jul 2010

Akhirnya Dato' Dr. Hasan Ali Mengaku Berjumpa Tan Sri Harussani???

Hasan Ali akui temui Mufti Perak tapi nafi sentuh isu Umno-PAS

TERKINI @ 09:24:37 PM 24-07-2010
July 24, 2010

KUALA LUMPUR, 24 Julai — Pesuruhjaya PAS Selangor Datuk Dr Hasan Ali mengaku pernah mengadakan pertemuan dengan Mufti Perak Tan Sri Harussani Zakaria dua bulan lalu tetapi menegaskan mereka tidak membincangkan soal kerjasama politik Umno dan PAS.

Ini kenyataan pertama Hasan sejak Harussani mendedahkan ada pemimpin PAS dan Umno menemuinya dan meminta beliau mengaturkan kerjasama perpaduan membabitkan kedua-dua parti itu.

Malah kata Hasan (gambar), beliau tidak diberi mandat untuk mengaturkan perbincangan dengan mufti berkenaan berhubung kerjasama politik Umno-PAS.

“Saya tidak pernah diberi mandat oleh parti saya untuk membincangkan hal-hal politik perpaduan, oleh itu tidak ada agenda khusus membincangkan soal itu. Berita penuh klik sini.


Komen Isac;

Pastinya ramai pemimpin dalam Pas yang "senang" jika Hasan dipecat sahaja dari parti. Walaupun "cah keting" dalam parti Pas pernah dinafikan oleh TG Nik Aziz sendiri tetapi, resam manusia sifat dengki dan iri-hati pasti tidak pernah padam walaupu dalam parti "Islam".

Samada Hasan lah orangnya hanya Allah s.w.t sahaja yang maha mengetahui.

Apapun "orang" yang berjumpa Harussani sememangnya berjiwa besar, seorang agawan yang tulin serta seorang nasionalis. Semuga mereka dilindungi Allah s.w.t.


1 comment:

  1. PECAT! JANGAN TAK PECAT!

    Bila nak nafikan bagi alasan paling mudah:

    1. Tak ada mandat
    2. Pandangan Peribadi

    hehehehe

    IKYS di TendangTerajang

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3