bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

10 Jul 2010

Mengapa Karpal Tolak Islam Pas ???


Nik Abdul Aziz kesal dengan sikap Pengerusi DAP, Karpal Singh yang berterusan enggan menerima konsep Islam walaupun ia sudah dibicangkan semasa penubuhan gabungan pembangkang dalam Pakatan Rakyat.

“Sebelum masuk Pakatan Rakyat (PR) kami sudah bincang, dasar kami Islam, oleh yang demikian kami hormat DAP dan dia kena hormat Pas pada mula-mula nak buat Pakatan Rakyat dulu, kenapa timbul balik perkara ini,” katanya.


Komen Isac;


Sebagai orang lama, Karpal mungkin sedikit sebanyak faham akan ajaran Islam. Bagaimana hendak menghormati seorang Islam yang sanggup mendoakan saudara seIslam yang tidak tidak sealiran denganya supaya pecah perut, sentiasa memaki, mencerca, memfitnah, menjatuhkan aib  mereka dalam ceramah politik, menuduh mereka sebagai syrik dan tidak pernah berterimakasih di atas budi-baik yang dihulurkan..... 

Karpal pun tahu itu bukanlah ajaran Islam yang sebenar..... Anda bagaimana???

2 comments:

  1. SLM BRO..WALLY SLIPOR KENE PUJUK SI KAPAL POTONG "AYAM" SB SELAGI DIA X POTONG, DIA AKAN JD DURI KT MONTOT WALLY SLIPOR! KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  2. Bai Kapral ni dulu pun pakai serban juga,sekarang ni mungkin bertambah kerja mungkin beban jadi buanglah.mungkin dia lebeh tahu atas pembawa pas ni cakap karut saja?.senang cakap banyak tipu punya puak.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3