bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

19 Jul 2010

Kedudukan Ranking "Bumiyang" Di Alexa....Juga Ketahui Kedudukan Blog Anda...



Komen Isac;

Terimakasih kepada blog "Peraktoday" kerana memasukkan blog "bumiyang" dalam carta kedudukkan blog-blog pro BN. Klik sini. Kepada Peraktoday, blog anda telah dilinkkan dengan "bumiyang".

Kepada mereka yang blognya tidak tersenarai, janganlah berputus-asa, anda boleh tinjau kedudukan blog anda disini. Cuma perlu taipkan adress blog anda, contohnya=>http://bumiyang.blogspot.com/

Perlu diingat kedudukan "ranking" blog ini sentiasa berubah-ubah dan ia dibuat berdasarkan kepada statistik pengunjung tiga (3) bulan terkini.

Buat ketika ini blog "Bumiyang" berada di kedudukan ke 29, dua tangga di atas "mentornya" iaitu blog "Beranikan Hati".

Tetapi  itu bukan matlamat kita, matlamat kita yang sebenarnya adalah untuk menyampaikan kebenaran kepada rakyaat dan mudah-mudahan kita dapat menyumbang kepada penyatuan bangsa Melayu/Bumiputera di Malaysia agar kita dapat berdiri sama tinggi dan duduk sama rendah dengan lain-lain bangsa di negara ini. Agar agama Islam tetap disanjung tinggi dan dapat diamalkan tanpa sekatan...

Mudah-mudahan sahaja pengunjung-pengunjung ke blog kita itu bukanlah setakat berkisar dikalangan blogger pro BN sendiri, kerana jika itulah hakikatnya, kita sebenarnya cuma "syok" sendiri....Hakikatnya kita perlu untuk melontarkan pandangan-pandangan kita kepada para pengundi-pengundi dan bakal pengundi-pengundi dalam PRU 13 nanti....

Apapun penulis mengucapkan jutaan terimakasih ke atas kesudian pengunjung-pengunjung melayari blog ini. Terimakasih!!!!!!

3 comments:

  1. Tahniah bro, teruskan perjuangan.........

    ReplyDelete
  2. Bagus untuk base line. Tetapi untuk benchmark baik jika di buat perbandingan dengan blog pro pembangkang. Jika boleh di buat statistic bulanan lagi menampakan result turun naik populariti blog-blog tersebut. Peningkatan hit boleh di terjemahkan sokongan rakyat kepada ideoloji yang di bawah oleh blog itu dan kesan secara langsung polar undian pada pru akan datang.

    agbr47: Bermula dari merangkak.

    ReplyDelete
  3. Tahniah, katakanlah apa yang benar meskipun pahit untuk ditelan, teruskan perjuangan...wbt

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3