bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

1 Jul 2010

Parti Keadilan Akan Buat Demonstrsi Besaran-besaran Mendesak KDN Mengambil Tindakan Terhadap Suara Keadilan???

Komen Isac;

Seperti biasa, KDN hanya mampu untuk memberi amaran...demi amaran. Terbaru, akhbar-akhbar yang menyalahi akta cetak pun hanya diberikan peringatan dan amaran.

Esok KDN akan membuat keputusan samada mahu melanjutkan lesen percetakkan Suara Keadilan ataupun sebaliknya.

Baru-baru ini Suara Keadilan secara terang-terangan telah memfitnah Felda. Kerana Felda ditubuhkan oleh kerajaan dan pentadbiranya juga atas arahan kerajaan, secara tak langsung Suara Keadilan juga sebenarnya telah memfitnah Kerajaan Malaysia.

Sepatutnya parti yang kononnya berlandaskan kepada prinsip telus dan benar seperti PKR perlulah membuat demonstrasi secara besar-besaran esok untuk menggesa KDN untuk mengambil tindakan terhadap Suara Keadilan dengan tidak menyambung lesen penerbitan ataupun digantung sementara, sebagai pengajaran kepada pihak akhbar-akhbar yang lain supaya sentiasa mematuhi undang-undang negara dan hanya menyampaikan berita-berita yang benar dengan bertanggung-jawab!

Ini perlu, kerana keadilan adalah untuk semua pihak dan bukannya khusus untuk Parti Keadilan Rakyaat sahaja. Parti Keadilan Rakyaat perlu berlaku adil dan memberikan contoh yang sewajarnya!!! Jika ini boleh dilakukan, barulah adil namanya!!!

1 comment:

  1. mari kita pakat ramai ramai desak ds najib keluarkan hishamudin dari kementerian

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3