bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

29 Jul 2010

Raja Petra Mempunyai Hubungan Intim Dengan Dua Wanita Poland???


"While the IGP and AG were cracking their heads trying to figure out how to get me, I was ushering in the new year with these lovely Polish lasses. Oops....I better check if Malaysia has an extradition treaty with Poland. Ah, never mind, Europe is a big place anyway". tulis Raja Petra dalam Malaysia Today pada 1 Januari 2010.


Komen Isac;

Bukan nak menuduh, tapi siapa tahu apa yang RPK telah "buat" dengan kedua wanita di atas??? Gambar tersebutpun RPK yang dedahkan sendiri.....Siap peluk lagi.... Tak ada pun kita nak menuduh dia buat perkara yang tak senonoh...Dalam Islam, tiada cukup saksi dan bukan dalam mahkamah, kita disuruh jangan "mengumpat" dan menceritakan aib orang lain.

Dalam masa yang sama inilah orangnya yang menuduh Saiful mempunyai hubungan intim dengan seorang peguam wanita pendakwaraya dalam kes liwat DSAI.

Di akhir zaman ni, fitnah semakin bermaharaja-lela... Mengapa Anwar mempergunakan RPK untuk menyerang kreadibiliti Saiful?

Jika Anwar benar-benar tidak bersalah, mengapa beliau perlu menggunakan "taktik kotor" menyerang peribadi Saiful? Caranya "memperkudakan" RPK, tak ubah Ibarat lempar batu sembunyi tangan?

Umum mengetahui RM 500, 000.00 telah dibayar kepada RPK baru-baru ini.... Dan adakah ini tujuannya?

Mengapa Anwar dilihat seperti tidak berani menghadapi kes liwatnya di mahkamah?




Bolehkah integriti seorang penganut Islam liberal seperti RPK ini diterima pakai? Bolehkah tuduhan beliau di ambil kira? Macamana penyokong-penyokong pas boleh percaya bulat-bulat? Mengapa jika tuduhan yang dibuat kepada pemimpin PR, kena disertakan saksi dan bukti, sebaliknya jika tuduhan dibuat terhadap orang lain khusnya pemimpin-pemimpin Umno dan mereka yang dilihat menentang PR akan diterima bulat-bulat?

Gambar Saiful peluk Pendakwaraya tupun tak ada... Tapi fitnah terhadap mereka begitu berleluasa... Ramai sangat yang suka berbuat dosa besar sekarang ni, termasuklah yang pakai kupiah, berserban, berjubah .... Itu sebenarnya suatu penghinaan kepada sunah Rasulullah s.a.w....

4 comments:

  1. Perghhhh!! Awek omputeh!
    Keretapi pun boleh kona! kah kahkah

    Kalau perut gendut, ANU TERCERUT!

    Stakat RPK dia orang boleh layan sambil isap ganja jer.

    Try baca posting aku kat SINI!

    hehehe

    Aku yang bingai
    Layakkah Mahasiswa Mengundi di Tendang Terajang

    ReplyDelete
  2. Apa telah jadi dengan bini dan anak pinak RPK di Malaysia ini bila dia memuatkan gambar serta tulisan seperti itu?

    Ke memang lama porak peranda dah tak jadi sebuah keluarga lagi?

    Begini keperibadian RPK yang hendak disanjung sangat?

    ReplyDelete
  3. pelacur murahan la tu, pas tu berlagak ngan bergambar. siapa pun boleh asal ada duit yang org sponsor.

    ReplyDelete
  4. fitnah? haha..

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3