bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

28 Jul 2010

Gagal Menolak Bukti "Air Mani" Dalam Bontot Saiful, Kini Anwar Menyerang Kreadibiliti Saiful???

Bagaimana RPK yang kini berada di UK boleh menuduh Saiful telah berzina dengan salah seorang peguam wanita pendakwaraya?

Jika "Kita" sendiri pantang jumpa perempuan cantik dan yang asyik kita ingatkan adalah untuk  "meliwat & mengajak mereka berzina", janganlah nak samakan  orang lain  semuanya macam kita  ....


Klik sini dan sini.

Itu pun penyokong-penyokong tegar mereka masih nak percaya.....bulat-bulat. Bagaimana RPK yang jauh di UK boleh membuat tuduhan serious sebegitu. Kemudian barisan peguam Anwar kononnya cuma "bertanyakkan" soalan. Tentunya kita tahu siapa perancang konspiratornya...Apa yang mereka cuba lakukan adalah untuk cuba menyerang kreadibiliti Saiful, begitulah "busuknya" mereka itu semua....Rupa-rupanya PR bukan sahaja mempunyai pemimpin bertaraf "wali" tetapi mereka telah mengangkat beberapa pemimpin mereka  seperti RPK sebagai pemimpin bertaraf "dewa"!!!


Mungkin mereka boleh lepas hukuman di dunia tetapi ingatlah hukuman di akhirat pasti menanti.

Mudah-mudahan juga Allah s.w.t tunjukkan kepada kita siapa yang benar-benar bersalah kerana ianya membabitkan kepentingan agama, rakyaat dan negara kerana kita bukan sahaja tidak mahu tersalah menghukum orang yang tidak bersalah, tetapi kita juga tidak mahukan seorang pemimpin yang rendah moralnya yang boleh merosakkan agama, bangsa dan negara!!!

1 comment:

  1. membaca artikel ini , darjah kekecewaan aku semakin naik , pertama aku sangat kecewa dengan KDN yg sehingga kini tak buat apa2 terhadap RPK , kalau KDN bertindak dari dulu ...alamat tak akan timbul cerita dan suasana sebegini !

    aku kecewa dan hilang kepercayaan pada KDN , Pada Hishamuddin si menteri amaran , lembik lembab pondan !!

    kasihan TPP yg dgugurkan itu , dia kena aniaya ! kasihan Saiful yg terus terusan dihina dan dipermainkan oleh kawan dan lawan ,

    semoga mereka diberikan kesabaran dan ketabahan oleh Allah ..

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3