bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

15 Jul 2010

2010 - Selangor Negeri Penuh Lubang???

Isu pasir: Penyokong Umno berdemo di SUK
http://www.malaysiakini.com/news/137367
Jul 15, 10 11:34am

Lebih 200 penyokong Umno cuba merempuh barisan anggota polis di depan bangunan Setiausaha Kerjaan Negeri (SUK) di Shah Alam dalam demonstrasi membantah cara Menteri Besar Khalid Ibrahim mentadbir pengeluaran pasir di negeri itu.

Mereka meluru ke arah penyokong Pakatan yang berkumpul di dalam kawasan bangunan pentadbiran itu.

Polis bagaimanapun berjaya menenangkan keadaan dan memberikan masa 15 minit untuk masing-masing bersurai.

Penyokong mengejek satu sama lain.

"Umno rompak. Tangkap Toyo," jerit penyokong kerajaan yang diketuai pegawai penerangan kerajaan Selanor, Badrul Amin Baharom.

"PKR rasuah," jawab ahli Umno.



Komen Isac;

Semua orang memang sukakan "lubang"??? Tapi bukan jalan berlubang apa lagi negeri berlubang-lubang...Tapi kalau negeri Selangor banyak lubang pun mungkin bagus juga, boleh buat padang golf banyak-banyak macam dekat Tasik Puteri....Lepas tu lepaskan buaya banyak-banyak...Kalau kena gigit nanti bolehlah claim insuran pada kerajaan negeri...

Apapun bila mati nanti kita akan dimasukkan dalam" liang lahat", Itupun sejenis lubang...

4 comments:

  1. Same aje tu, keldai kata himar bodoh.

    ReplyDelete
  2. Cerita PKR ada berlori lori bukti Khir Toyo rasuah dan menyeleweng ujud sebelum PRU12 tetapi sampai sekarang satu pun tidak ada pendedahan hingga ke muka pengadilan walaupun sudah berkuasa dan boleh membuka fail fail lama.

    Apalagi modal yang mereka ada untuk PRU13 nanti.

    ReplyDelete
  3. ape nak hairan kan tentang lobang2 ni? kan ke UMNO Selangor dah masuk lobang. silap2 gaye pada PRU-13 akan datang terus terkambus dalam lobang.

    ReplyDelete
  4. Itu exco Elly dapat manyak lobang bikin duit dari penjualan pasir. Takpa kerana sebelum ini dia dah jual lobangnya pada kekasih gelapnya.
    bukan setakat pasir, bukit dan hutan di Sg Merab, Kajang pun banyak yang kena tarah tak caya cuba-cubalah pergi tengok...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3