bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

18 Dec 2012

Selain Melanggar Amanat Hadi - Pas Kini Pisahkan Agama Dengan Politik???


Sumber klik sini.

Dulu ketika mengkafirkan Umno, alasannya kerana Umno bekerja-sama dengan MCA dan MIC. Kini pas pun berbuat yang sama dengan PKR dan DAP.


Juga mengkafirkan Umno kerana mereka dituduh cuba memisahkan politik dan agama... Kini apabila apa yang Pas buat terbukti "menyimpang" daripada syariat Islam, mereka pula mengatakan "politik suku dan agama suku". Teguran para Mufti mereka sanggah!!!


Pening, pening, pening....

Terbuktilah ulamak2 Pas hanyalah ulamak2 politik....

1 comment:

  1. Astafirullah al azim..... Kalu begini lah ketua ulama pas... maka harapan orang melayu hendak bersatu adalah tipis sekali ... oleh kerana cita2 politik keduniaan.... maka sanggup mengafirkan kita sesama islam..malah kafir atau tidak itu semuanya hak allah... diri kita pun kita serah pada allah moga2 segala ibadat dan amal kebajikan kita diterima allah.. insya allah... ini kan pula yang bergelar hamba berani menjatuhkan hukum sesama hmaba......masya allah....

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3