bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

11 Dec 2012

Satu-satunya Perkara Yang Karpal Sependapat Dengan Mahathir ???

Agak pelik apabila Ketua Peguambela Anwar dalam kes Liwat II sebenarnya sependapat dengan Tun Mahathir bahawa Anwar sememangnya seorang peliwat tegar.

Ironinya jika Tun Mahathir adalah orang yang memecat Anwar daripada jawatan TPM dan daripada Umno/BN, ketua peguambelanya itu adalah antara orang yang terawal dan paling lantang menuduh Anwar melakukan hubungan abnormal tersebut dan lebih dahsyat ianya dilakukan di dewan rakyaat di mana ianya diabadikan di dalam Hansrad dan akan berada di sana sampai bila-bila.

Jestru penulis sependapat dengan YB Senator Ezam, bahawa Karpal perlulah menarik balik kenyataannya dalam Hansard tersebut dan juga memohon maaf kepada Anwar dan seluruh rakyaat Malaysia sekiranya tuduhan yang beliau buat pada tahun 1998 dahulu terhadap Anwar hanyalah fitnah.

Jika betul fitnah tidakkah ini akan menunjukkan sikap "busuk" DAP yang suka memfitnah pemimpin Umno/BN??? Dan sebaliknya jika ianya memaang benar ianya juga mennunjukkan sikap buruk DAP yang hanya membongkarkan sikap buruk/kesalahan pemimpin2 Umno/BN dan sebaliknya akan membela dan menyembunyikan kesalahan sekutu mereka.

Berita berkaitan klik sini.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3