bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

1 Dec 2012

Hasil Doa Musnah Umno Terowong Perang Jepun Mengandungi "Harta Karun" Dijumpai Di Kelantan?

Artikel penuh klik sini.

Pastiya penyokong2 fanatik Pas akan  dengan mudah untuk mempercayai apa juga berita yang dikaitkan dengan "pertolongan Allah" terhadap parti mereka dan berharap agar "musuh" mereka dimusnahkan.

Persoalannya adakah Pas benar2 berada di pihak yang benar??? Kerana jika tidak doa2 bala yang mereka tujukan buat Umno/BN  mungkin akan diterbalikkan kepada merek kerana mengundang amarah Allah s.w.t.

Sesungguhnya Allah s.w.t. itu maha melihat, maha mendengar, maha mengetahui, tidak ia bodoh, tidak mengharapkan kepada yang baharu dll.

Jika doa2 Pas hanyalah suatu pembohongan dan fitnah, tidakkah mereka ini takutkan balasan Allah s.w.t. terutamanya kerana tindakkan mereka seolah2 menganggap Allah s.w.t. tidak mengetahuinya dan mudah untuk diperbodohkan. Astargfirullah....


Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3