bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

18 Dec 2012

Anwar Boleh Jadi PM Hanya Jika Beliau Boleh Membersihkan Imej Homeseks dan Kaki Perempuan!!!



“Karpal pernah membuat tuduhan di Dewan Rakyat sekitar 1997/98 (bukti hansard) bahawa Anwar seorang homoseksual dan tidak bermoral. Dalam masa sama, Karpal dalam ceramah DAP di Hotel Federal Kuala Lumpur pernah mendakwa ada bukti Anwar lakukan sodomy terhadap Azizan (Abu Bakar- bekas pemandu Anwar)”.

Dalam kes Anwar lawan Azizan, hakim Mahkamah Persekutuan Datuk Abdul Hamid Mohamad telah membuat kenyataan berikut: “Mahkamah mempunyai bukti bahawa Anwar terlibat dalam aktiviti homoseksual dan ianya berlaku di Tivoli Villas”.

Masih ingat dengan video lelaki seks 99% mirip Anwar yang didedahkan oleh Datuk T. Datuk Eskay secara terang-terangan telah menuduh Anwar sebagai lelaki dalam video seks tersebut.

Anwar perlulah membawa ketiga-tiga orang ini ke mahkamah, mendakwa mereka atas pertuduhan memfitnah/tohmah bagi membuktikan beliau tidak bersalah sebagaimana beliau selalu menyaman musuh2 politiknya. Ini untuk membolehkan namanya dibersihkan.

Sumber klik sini.

2 comments:

  1. lalalalala hanya PENGEMAR BONTOT aje yg nak bekas BANDUAN PENJARA SG.BULOH ni JADI PM.....

    ReplyDelete
  2. kalau bersih sekali pun imej dia tapi bagi aku dia masih tidak layak jadi PM. Merana aku masa dia jadi MOF sebab kena bayar bulanan EPF lebih tinggi. hampir bengkrap aku dibuatnya

    Sapa kata DAP rasis adalah rasis Di Tendang Terajang

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3