bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

17 Dec 2012

Imej Baru DAP

Dalam Islam selain hukuman Had dan Qisas undang2 yang membabitkan  manusia yang dibuat pemerintah wajib dipatuhi.

Di zaman Rasulullah s.a.w. hukuman hukuman Had dan Qisas yang kini lebih dikenali dengan hukum hudud dikenakan terhadap seluruh penduduk Mekah dan Maddinah tidak kira Islam mahupun bukan.

Apapun pendekatan oleh parti yang kononnya mendokong Islam sebagai perjuangan parti dan mereka yang melebelkan kerajaan sekarang sebagai tidak islamik kerana tidak menjalankan hukum hudud memperkenalkan hukum hudud yang cuma akan terpakai untuk rakyaat yang beragama Islam sahaja. 

Mereka juga bersengkokol dengan parti yang terang2an menolak negara dan hukum Islam sementara orang Islam berkopiah tidak segan-silu menganggotai parti DAP. Klik sini.

1 comment:

  1. Muka pun tak der seri...nampak sungguh dan jelas kebodohannya. Kesian barua Melayu ni, berjuang untuk parti kapir harbi yang ingin menghancurkan agama dan bangsanya sendiri.

    Ya satu peluru berpandu yang berguna untuk para bloggers BN...hahaha

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3