bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

17 Dec 2012

Pas Tolak Dasar Kebangsaan Tapi Tak Tolak LGBT dan Murtad???



Beliau yang sebelum ini turut melabelkan Umno sebagai sebuah parti murtad menjelaskan bahawa parti itu tidak mampu memimpin rakyat ke arah bertakwa kepada ALLAH atau ‘ittaqullah’.


“Umno tak layak nak pimpin rakyat ke arah ittaqullah dan untuk melaksanakannya perlu dibuat oleh parti Islam dan tiada parti yang seumpama itu melainkan Pas,” katanya ketika berucap di Majlis Perasmian himpunan Kebangkitan Rakyat Pas Ganti Umno 6.0 di Paka, di sini, kelmarin.

Beliau menjelaskan, hanya Pas yang mampu membawa rakyat ke arah seruan tersebut kerana mendakwa Umno awal-awal lagi menolak Islam.

“Pas ada wadah dan jentera untuk laksanakan seruan itu dan kita yang paling layak untuk menunaikan seruan itu seperti mana yang diminta oleh khatib ketika membaca khutbah setiap Jumaat dan bukan Umno,” katanya.

Terdahulu dalam ucapannya, beliau turut mendakwa Umno tidak boleh terus bergantung kepada perjuangan bersifat kebangsaan.

Beliau turut mengaitkan slogan ‘hidup Melayu’ sama sekali tidak sesuai dilaungkan dalam masjid, tidak sebagaimana laungan takbir yang sering kali diucapkan pemimpin dan pengikut Pas.

“Tidak boleh ucap ‘hidup Melayu’ dalam masjid. Bagaimana sekiranya ada Cina Muslim atau India Muslim dalam masjid. Tidak boleh kebangsaan, tidak boleh Arab, Melayu, Cina. Semua sama. Lebih lagi apabila Melayu tunjuk perangai jelik dengan menonggeng punggung,” katanya.

Sumber: Klik sini.

Ironinya apabila "sekutu" mereka menghalalkan LGBT, murtad, penjualan arak secara berleluasa di kawasan perumahan majoriti Melayu Pas hanya menikus.

Masjid, Pas tak perlu bina.

Sumbangan memartabatkan Islam seperti perbangkan Islam, Universiti Islam, Pusat Islam, mempertingkatkan ekonomi umat Islam bukan mereka yang usahakan.

Nak membekalkan air bersih buat rakyaat di Kelantan pun tak mampu mereka nak lakukan....

1 comment:

  1. PAS tak perlu bina masjid atau surau sebab ajaran isle mereka membenarkan pencacai mereka sembahyang di tepi jalan, tengah padang bahkan di kuil, tokong atau gereja.

    PAS tak perlu wujudkan peluang kerja kerana rakyat boleh berhijrah cari kerja ditempat orang. Balun semua yang dapat, lepas tu boleh sedekah kat parti.

    Masuk PAS hanya perlu pandai buat fitnah, maki hamun dan kedarah semua kebaikan orang kerana pahala dan syurga ditentukan oleh N.ajis.

    muahhahahahaha.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3