bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

9 Jan 2011

TG Nik Aziz Kini Semakin Kurang Dihormat Oleh Ahli Pas/Pakatan Sendiri???



15 haribulan ni diberitakan TG Nik Aziz akan "disoal-siasat" oleh pengendali media alternatif pro pembangkang di atas tindakkanya mengadap DYMM SPB Yang Dipertuan Agong yang turut dihadiri oleh beberapa orang pemimpin tertinggi Pas dan juga Dato' Seri Najib Tun Abd. Razak serta timbalannya ....klik sini.

Jika sebelum ini beliau dihormati sebagai "spritual leader" kini penghormatan tersebut dilihat semakin terhakis... Bagaimana seorang "spiritual leader" perlu menjawab kepada pengendali-pengendali blog yang sebahagiannya dibayar oleh Pas/Pakatan???

Jika dahulu TG juga selalu menghentam para blogger, kini nampaknya beliau yang kena menjawab kepada para blogger pula.....

Apapun kini, TG dah tak boleh berbuat sesuatu keputusan sewenang-wenangnya... Jika dahulu beliau senang-senang "membedal" team pro "kerajaaan perpaduaan" yang diketuai oleh TG Hj. Hadi, Ustaz Nasharuddin, Dato' Mustafa dan lain-lain.... Kini tindakkan beliau pula dipersoalkan...

Adakah ini tanda-tanda yang menunjukkan bahawa beliau sedang meniti hari-hari terakhir kerjaya politiknya???

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3