bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

31 Jan 2011

TG Hj Hadi & Ustaz Nasha Bakal Sertai Kerajaan BN???


Ini mungkin hanya khabar angin... Begitu juga halnya dengan cakap-cakap yang mengatakan kedua-dua tokoh Pas ini telah "memenangkan" calon BN di PRK Tenang.

Perkhabaran tersebut mungkin suatu yang tidak menyenangkan buat Pas, tetapi penulis percaya itulah harapan dan visi majoriti orang Islam/Melayu untuk melihat dua parti terbesar Melayu Islam dapat bersatu demi agama, bangsa dan negara.

5 comments:

  1. BERSATUUU KITA BEERSAAATUUUU

    ReplyDelete
  2. Ya Allah satukan lah umat melayu Islam di bumi Malaysia ni utk menentang musuh-musuh negara...satukanlah melayu Islam di dlam PAS,UMNO dan PKR...Aaammmiinnn

    ReplyDelete
  3. Ya Allah Ya Rasulullah, tunjukkanlah mereka jalan yang lurus, janganlah Engkau matikan mereka sebelum mereka mendapat jalan yang Engkau redhoi...semoga umat Islam akan bersatu dan Islam akan bertambah kuat. Aminnn...

    ReplyDelete
  4. Dua insan ini kalau bersama BN akan lebih mudah menyatukan Bangsa Melayu.Semoga angan2 akan menjadi kenyataan.

    ReplyDelete
  5. Selagi ada Nik Aziz sukar untuk menyatukan UMNO -PAS kerana beliau mempunyai kepala batu dan suka mengeluarkan fatwa -fatwa karut. Memang elok kalau semua ahli PAS bergabung dengan UMNO .Tinggalkan PAS .PAS asal dari UMNO juga dulunya .Kerana dendam,benci,dan marah pada UMNO maka ujud PAS .Eloklah kembali kepangkal jalan .UMNO tak ada masalah bergabung dengan PAS demi Lillahitaala .Subhanallah. UMNO bukan asobiyah.UMNO hak orang Melayu dan sujud pada Allah yang sama macam orang PAS juga. Saya seru ahli PAS sertailah UMNO nescaya tiada penginayaan.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3