bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

20 Jan 2011

Pengundi-pengundi Hantu Dalam Pemilihan PKR Akan Ke Tenang???

Jangan heret SPR dalam kempen Tenang: Wan Ahmadhttp://www.bharian.com.my/bharian/articles/JanganheretSPRdalamkempenTenang_WanAhmad/Article
2011/01/20

LABIS: Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) mengingatkan parti-parti politik supaya tidak mengheret SPR dalam kempen pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Tenang.

Timbalan Pengerusinya, Datuk Wan Ahmad Wan Omar, berkata isu-isu seperti pengundi hantu tidak wujud lagi memandangkan SPR sentiasa memastikan daftar pemilih adalah bersih.


Komen Isac;

Pemilihan pucuk pimpinan yang lalu telah menjadi saksi bahawa selama ini, PKR lah yang sebenarnya banyak menggunakan khidmat pengundi-pengundi hantu. Bahkan ahli PKR sendiripun majoriti adalah "hantu" jika tidak masakan jumlah keluar mengundi kurang 10 peratus daripada 400, 000 ahli seperti yang mereka dakwa!!!

Memandangkan SPRM memberikan kawalan yang ketat dalam proses pengundian PRU mahupun PRK, maka PKR gagal untuk menyusupkan pengundi-pengundi hantu mereka ini dalam usaha untuk "memenangkan" calon-calon mereka.

Jestru permainan "reverse psycology", mereka pula yang menuduh BN dan SPRM pula sebagai dalang yang menggunakan pengundi-pengundi hantu.

Siapa yang tidak kenal DSAI, "master" perang saraf....

"Pandaiiiiii....nnyaaaaaaaaaaa...............mereka ni semua...............".

4 comments:

  1. Hissssh.......apa cakap cakap yang menakutkan ni? Mala tu dahlah inferiority complex, jangan tak percaya,dia boleh di serang hysteria pulak nanti.

    agbr47: Han tu berlawanan dengan perkataan tu han. Allah akan melindungi pengundi Tenang dari pengundi hantu.

    ReplyDelete
  2. JANGAN PENING KEPALA MEMIKIR

    ORANG TENANG SENDIRI YANG AKAN JADI HANTU

    HIDUP TENANG

    TENANG UNTUK TENANG

    ReplyDelete
  3. Nik Ajis kata itu bukan pengundi hantu...itu ialah para-para malaikat yang di utuskan Allah swt untuk memenangkan calon PAS....insyaAllah...

    ReplyDelete
  4. AnaQarbana,

    Setahu kawan malaikat yang turun menyertai peperangan badar X menyerupai wajah2 bukan Islam...

    Ini kebanyakkan "pengundi2 hantu PKR" orang2 India...

    Setahu kawan juga, semasa Nabi Allah Sulaiman mahu memindahkan istana Puteri Balqis bersebelahan istana baginda, Jin Ifrit lah yang mula2 menawarkan diri, tetapi ditolak...

    Kerana apa???

    Kerana dia kafir!!!

    Mungkin TG Nik Aziz ni lebih tinggi martabatnya dari Nabi Sulaiman a.s. ???

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3