bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

18 Jan 2011

Pas Semua Pun Boleh!!! Parti Politik Bertaraf Maksum???

Seperti biasa, bagi Pas undang-undang negara adalah undang-undang sekular jestru tak payah patuh... Walaupun SPRM melarang kempen di luar musim, tetapi calon Pas di PRK Tenang dahpun berkempen!!! Malah jentera mereka sudapun mula mengedarkan risalah-risalah kempen...





Kepala surat Perkasa digunakan untuk mengugut pengundi-pengindi Cina - Siapa yang untung??? Tak kan ini kerja Umno/BN???


Atas nama agama, boleh kutip derma dengan sewenang-wenang tanpa perlu surat kelulusan atau permit. Adik beradik skim cepat kaya???Saham akhirat???


Bagi duit masa pilihanraya - bukan rasuah.

Itu belum lagi termasuk fitnah/tuduhan tanpa bukti kepada pemimpin-pemimpin BN malah PM sendiri "dibolehkan".  Itu bukan fitnah!!!

Tapi bila ada bukti beberapa pemimpin mereka ditangkap khalwat di hotel di Kelantan, dalam coach keretapi dan hotel puduraya, ia didiamkan sahaja kerana dalam Islam perlukan 4 orang saksi yang melihat perlakuan zina dilakukan iaitu mestilah melihat kejadian "ibarat antan menumbuk lesung"....

Islam cuma menjadi alat untuk menjadi "maksum"??? Kebal kuasa mengalahkan Raja???

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3